“Overraskende dårlig”

Peppes Pizza
Vurdert som nr. 21 av 25 Restauranter i Drøbak
Kjøkken: Pizza
Anmeldt 11. september 2021

Jeg og to venner tok turen til Drøbak for å spise, valget falt på Peppes. Vi har alle vært der tidligere, det er riktig nok noen år siden, men vi husket det som en bra opplevelse og ville gjenoppleve det. Første problemet var i døren da vi ventet på bord, her ble vi stående i 20 min som første i køen før vi i det hele tatt ble hilst på, etter bortimot 10 min til fikk vi tildelt et bord. Bordet var ikke vasket av enda, så vi fikk beskjed om å stå ved bordet til det ble vasket- det kom aldri noen for å vaske, så vi tok litt antibac på papir og tørket over før vi satt oss. Her ble vi sittende lenge før en åpenbart sur og stresset dame kom for å ta drikkebestilling. Jeg bestilte en Fanta Exotic, fikk noe som lignet på Cola, men smakte som Iste og sendte tilbake (kom allikevel på regningen). Vi ventet i 45 minutter før vi fikk servert maten, i mellomtiden fikk vi nyte litt underholdning fra betjeningen som kranglet høylytt i lokalet.

Selve pizzaen var ålreit, men det var ingen som kom bort til bordet for å høre om det smakte greit, eller om vi trengte noe. Da vi spurte etter regningen ble vi igjen sittende å vente i en evighet før vi bestemte oss for å gå frem til disken å betale. Jeg fikk kranglet meg til å få fjernet den cola lignende Fantaen fra regningen.

Det var ikke spesielt mange gjester denne dagen, men åpenbart for få folk på jobb. Alle i betjeningen var sure og det var et lite hyggelig besøk. Vi hørte også mye klaging fra bordene rundt oss, ett bord som ventet like lenge på drikke som vi gjorde på pizza blant annet.
Vi skulle skjønt at dette ikke var steder for oss allerede i køen inn i restauranten, for dette var til å le av.

Takk, Miomeii

Anmeldt 14. august 2021

Vi er en familie på 4 m små barn som måtte vente 50 minutter etter å ha satt oss ned inne i restauranten og bestilt pizza. Når vi spurte pent om ventetiden fikk vi bare sløve svar som «sånn er det bare», «skal se hvor i gata pizzaen er» helt uten noe spor av servise innstilling. Personalet forklarte at Peppes kjeden prioriterer takeaway online bestillinger på en slik måte at gjester i restauranten må vente om det ligger inne en stor takeaway bestilling. Du får heller ingen informasjon om times ventetid når du setter deg ned og bestiller, selv om personalet vet at man har omfattende takeaway backlog. Styr unna Peppes hvis du vil ha en fin restaurant opplevelse, på Peppes blir du i beste fall behandla som en pizza takeaway kjører som venter på varene.

Takk, jongitlee
Anmeldt 2. januar 2021

Stedet har god fokus på smittevernstiltak og har hyggelige ansatte, selv om bestillingen og serveringen var treg. Sønnen vår var fornøyd med sin L.A. Burger. Vi voksne har spist biff og bernaise pizza på mange Peppes rundt i Norge, men har aldri fått en så sterkt krydret pizza tidligere. Drøbak har så mange andre bedre steder som jeg kommer til å velge fremfor denne under kommende besøk til Drøbak.

Dato for besøk: januar 2021
2  Takk, Ingeborg56
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

50 minutter så kom pizza ( vanskelig å få bestilt)2 på jobb og masse folk. De var blide, men ingen mulighet til å håndtere de som var der. 60 minutter før vi fikk vann og milkshake. Her burde eier ha flere folk på jobb, ikke det reneste stedet heller. Kommer ikke tilbake

Takk, 928anitaa
Anmeldt 2. juli 2020 via mobile enheter

Jeg og familien min skulle bare innom for å spise litt, vi får drikke relativt fort. Vi ventet 20 minutter for å få bestilt mat, vi hadde enda ikke gått bestilt så vi måtte gå å spørre om vi fikk bestille, vi fikk sov svar at hun skulle finne en av de andre ansatte for at de skulle ta bestillingen vår, vi hadde ventet 10 min før vi fikk bestille. De ansatte r i tillegg sure og «overlegen» når de går forbi med ett blikk som ikke er særlig hyggelig.

Takk, 173vetlek

Reisende som så på Peppes Pizza, så også på

Har du vært i Peppes Pizza? Del dine erfaringer!