Koselige nisser, jul hele året

Anmeldt 23. februar 2020
mariev469
Tjøme, Norge
Julehuset i Drøbak

Anmeldt 3. desember 2019
Inger-Anne K

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Drøbak
Anmeldt 23. februar 2020 via mobile enheter

Her er det nisser hele året. Små og store norske nisser, i alle fasonger. Regn med å bruke litt penger, men vil du ha tradisjonsrik rød julepynt, kjøper du det her. Julehuset har også godt utvalg av glasskuler til juletreet.

Takk, mariev469
Anmeldt 16. desember 2019 via mobile enheter

Julebutikk. Mye fin julepynt. Koselig sted, men veldig mye folk og trangt. Upraktisk med barnevogn. Noe var det fine priser på, annet var veldig dyrt.

Takk, elises175
Anmeldt 3. desember 2019

Hyggelig lite sted som ligger i gamwslebyen.Parkering mot avgift like i nærheten.værdt eit lite besøk om ein likar nisser,ein liten handel vart det også.Vi satte av ein liten time,til og sjå oss om i byen.Ikkje den store avstikkeren ifrå E6.Kjem nok til og ta turen innom igjen på eit tidspunkt.

Takk, Inger-Anne K
Anmeldt 16. januar 2019

Nisser og juleting av god kvalitet.Rent og pent.Ryddig og presangtabelt.Like hyggelig hver gang,en liten oase.

Dato for opplevelse: desember 2018
Takk, AnnemorS2
Anmeldt 2. august 2018

På Nissehuset i Drøbak selger de nisser og julepynt av alle slag; det er tre-fire store rom med alle mulige slags nisseprodukter. Dette blir ganske kitsch, synes jeg -- og det er mange av de samme nissene til salgs i hvert rom.

Dato for opplevelse: juli 2018
1  Takk, amarcord83