“Fast, fersk helgefrokost”

Håndverksbakeriet
Vurdert som nr. 1 av 2 Smått og godt i Drøbak
Kjøkken: Pizza
Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Må legge inn et godt ord for et av stedene som gjør det å bo i Drøbak enda bedre.

Det å tusle innom Håndtverksbakeriet på fridager, for å bare å kjøpe et varmt ferskt 8-kornsbrød, og så ende opp med en god del mer, er rett og slett trivelig. Så bærer det hjem til laaang frokost/brønsj.

1  Takk, haagensl

Anmeldt 19. august 2018 via mobile enheter

Veldig koselig bakeri som har mye godt. Anbefaler pizza og bollene som lages der. Hyggelig personale. Brødene lages der og kan anbefale å prøve potetbrød.

Dato for besøk: august 2018
Takk, kimmern28
Anmeldt 8. august 2018 via mobile enheter

Dette er egentlig en pizzaanmeldelse, fordi det er det vi pleier å spise på Håndverksbakeriet. Når den italienske pizzabakeren er på plass, er dette stedet absolutt en av favorittene. Herlige tynnbunnede pizzaer, med smakene som gjør at du synes det er helt naturlig om en Vespa med et forelsket par suser forbi utenfor vinduene. Eneste som trekker ned er åpningstidene. Det stenger selvsagt alt for tidlig for oss som ikke må spise middag før barne-TV.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Yngve H
Anmeldt 7. august 2018 via mobile enheter

Helt super kafé i hjertet av Drøbak. De er veldig flinke på bakverk og lager som regel og mat og kaffe. Eneste negative er at det ved endel besøk i kafeen kan det fort bli litt upersonlig og mye støy.

Dato for besøk: august 2018
Takk, helener772
Anmeldt 8. juli 2018

Vi kom kl. 17.30 en lørdag i juli. Satt oss ved et ledig bord som ikke akkurat var tørket av, det var heller ikke de to bordene videre innover i lokalet. Ingen av de tre bak disken gjorde tegn til å ha lagt merke til at vi kom inn (lokalet er ikke akkurat gigantisk). Måtte be om menyen, som besto av et ark merket takeaway meny, og fikk samtidig vite at de stengte kl. 18.00. I Drøbak! En lørdag! I juli! Så hvordan pizzaen smaker kan jeg ikke svare på, da vi gikk og spiste et annet sted. Kommer heller ikke til å gå tilbake for å finne ut hvordan den smaker.

Dato for besøk: juli 2018
2  Takk, vibekert

Reisende som så på Håndverksbakeriet, så også på

Har du vært i Håndverksbakeriet? Del dine erfaringer!