“Autentisk lite sted på sørsiden med god mat.”
Anmeldelse av Platanos

Platanos
Vurdert som nr. 2 av 3 Restauranter i Anopoli
Anmeldt 9. september 2021 via mobile enheter

Ypperlig sted å bo og spise. Særdeles hyggelige og hjelpsomme mennesker, kjempegod hjemmelaget mat og god atmosfære . Vi kommer igjen.

Dato for besøk: september 2021

Anmeldt 12. mai 2019 via mobile enheter

Nydelig hjemmelaget mat hver dag, servert av hyggelige hjelpsomme mennesker, vel verd et besøk!
Lokalene er innbydende og nyoppusset, det er mange av rommene og!

Dato for besøk: mai 2019
Takk, HelgeE55
Anmeldt 12. mai 2019 via mobile enheter

Vi tilbrakte tre uker i Anopoli i mai, og spiste på Platanos hver kveld.
Verdens beste atmosfære, vennlighet og mat!
Har man et problem av noe slag, får en hjelp av menneskene der, utrolig hjelpsomme på alle måter!
Trenger man overnatting, har de nyoppussede leiligheter over tavernaen.
Stedet er er møteplass for turgåere fra mange land, som kommer tilbake år etter år, og regner de ansatte som sine egne venner.
Anbefales på det sterkeste!

Dato for besøk: mai 2019
Anmeldt 6. oktober 2018 via mobile enheter

Her føler du deg virkelig velkommen, nydelig mat, hjelp til alt, rene fine rom, midt i et paradis av turmuligheter!
Helge

Takk, HelgeE55
Anmeldt 6. oktober 2018 via mobile enheter

Et godt sted å bo, med ekte , alltid hjelpsomme mennesker, som gjør sitt ytterste for at du skal trives.
Maten er i en klasse for seg, Eva er så dyktig og vi gleder oss til hvert eneste måltid!
Platanos anbefales på det sterkeste!

Mette

Takk, mette524

Reisende som så på Platanos, så også på

Sfakia, Chania fylke
Loutro, Chania fylke

Har du vært i Platanos? Del dine erfaringer!