Priceline
Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Anmeldt 1. august 2019

Vi var her noen dager midt i juli, og for et eventyr av et sted. Her finner du feriefølelsen, nydelig rent og pent overalt, alle som jobber her er utrolig imøtekommende og hjelpsomme og alt er veldig rolig og samspilt! Deilig frokost, nydelig lunsjpakke til dagsturen, og flotte muligheter til for å lage egen middag i stort og velutrustet felleskjøkken, som du senere kan innta i solen på terrassen eller i skyggen i atriumet. Lunde kan i tillegg by på en masse opplevelser for hele familien, sykkeltur langs Telemarkskanalen, pandling (med slusing om du vil) i Telemarkskanalen, fotturer eller bare ligge på stranden og ta en dukkert og klart og rent vann. Anbefales på det varmeste, vi kommer tilbake til neste år.

Romtips: Fredelig, fint og enkelt på alle de fine måtene :-)
Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Trine L
Anmeldt 23. juli 2017 via mobile enheter

Dette overnattingstedet kommer eg garantert tilbake til igjen :)
Kjekke rom, kjekke aktiviteter for barna(trampoline, biljard, playstation, spill og div) og kjempekoslig plass å bo på i ferien :)
Rimligt er det også :)

Dato for oppholdet: juli 2017