“Fantastisk beliggenhet men uff så stusselig mat”
Anmeldelse av Lunde Slusekro

Lunde Slusekro
Vurdert som nr. 2 av 2 Restauranter i Lunde
Anmeldt 25. juli 2020

Vi bestilte pizza... det er den stusseligste vi har spist. Typisk frossen og ferdig helt uten smak. Dr Øtgee gjør det ti ganger bedre!
Men beliggenheten er fantastisk og ølen smakte.

Takk, 635heidie

Anmeldt 1. august 2019

Anbefales! Flott underholdning, og fantastisk beliggende midt på Lunde Sluse. Nydelig mat, sol og varmt vær, vakker utsikt til de to Telemarksbåtene som møtes akkurat her ved lunsjtid.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Trine L
Anmeldt 11. juli 2019 via mobile enheter

Kjempegod nysmurt baguette med ost og skinke, masse tilbehør og god dressing. Hyggelig sted og hyggelige ansatte.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, odakra
Anmeldt 14. mai 2019

Har vært mange ganger på Lunde Slusekro, noen ganger kun for å ta en øl og andre ganger for å spise i tillegg. Har fått god mat, både pizza, fish 'n chips, hamburger ++

Flott plass å sitte både ute og inne, hyggelig betjening og rask servering.

Dato for besøk: mai 2019
Takk, charlottenskotner
Anmeldt 27. februar 2019

spiste der senest i går; ELSKET DET!!! maten var som en proffesjonell resturant. kanskje litt dyrt men spør du meg var det vært pengene!

Dato for besøk: januar 2019
Takk, jegelsker

Har du vært i Lunde Slusekro? Del dine erfaringer!