“Lunch”
Anmeldelse av Lunde Slusekro

Lunde Slusekro
Vurdert som nr. 2 av 2 Restauranter i Lunde
Anmeldt 7. august 2020 via mobile enheter

Vi hadde hver vår burger som smakte godt. Et stort pluss var at cøliakikeren fikk både glutenfritt brød OG pommes frites som var stekt i separat smultgryte. Ikke hverdagskost, og dermed gledelig.

Dato for besøk: august 2020
Takk, Oddveig60

Anmeldt 27. juli 2020

Plassen så koselig ut og vi gleda oss til et godt måltid, Og maten så OK ut da vi fikk den servert, men skuffelsen var stor da vi begynte og spise, mestparten av maten la igjen på tallerkenen da vi dro, ingen plass jeg kan anbefale .

Takk, LivJorunnV1
Anmeldt 25. juli 2020

Vi bestilte pizza... det er den stusseligste vi har spist. Typisk frossen og ferdig helt uten smak. Dr Øtgee gjør det ti ganger bedre!
Men beliggenheten er fantastisk og ølen smakte.

Takk, 635heidie
Anmeldt 1. august 2019

Anbefales! Flott underholdning, og fantastisk beliggende midt på Lunde Sluse. Nydelig mat, sol og varmt vær, vakker utsikt til de to Telemarksbåtene som møtes akkurat her ved lunsjtid.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Trine L
Anmeldt 11. juli 2019 via mobile enheter

Kjempegod nysmurt baguette med ost og skinke, masse tilbehør og god dressing. Hyggelig sted og hyggelige ansatte.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, odakra

Har du vært i Lunde Slusekro? Del dine erfaringer!