“God mat”
Anmeldelse av Lunde Slusekro

Lunde Slusekro
Vurdert som nr. 2 av 2 Restauranter i Lunde
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Vi har spist fiskesuppe og pizza ( ikke frossen) som smakte godt. Sjokoladebrownies til dessert kan anbefales. Personalet er flinke men vi hadde forhåndsbestilt et bord i skygge som vi ikke fikk og i tillegg ved siden av en varmepumpe. Etter en time med litt diskusjon kunne vi flytte bordet - takk! I alt var vi fornøyd

Takk, Sandy3063179

Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Skulle feire dag med middag, og skulle bestille på app.
Ingen ga beskjed om at kjøkken stengte 10 minutt før vi bestillte.
Da var det kun pizza igjen. Bestillte dette og etter en time ingen mat.
Ikke kontroll på noen ting.
Dårlig opplevelser.

Takk, 365sveinl
Anmeldt 18. juni 2021 via mobile enheter

Vi var her sammen med et vennepar for få oss et godt måltid på kvelden før vi skulle på båt og sykkeltur dagen etter. Vi kom ca. 5 minutter over 20, da var kokken antakelig reist hjem for det eneste vi kunne få servert av mat var pizza. Bare det var jo dårlig syntes jeg, da de ikke stengte før 22. Vi valgte da to forskjellige pizzaer, de så bra på papiret. Men skuffelsen var stor da vi begynte å spise, tydelig frossenpizza, men disse var nesten uten smak, vanlig Grandiosa er ti ganger bedre.
Betjeningen var hyggelig og servicen god, det skal de ha.
Stedet var koselig og lå fint til ved slusene.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, 81_ysteina
Anmeldt 16. august 2020

Veldig god mat. Billig er det også. Noe av personalet må bli litt blidere. Ellers var alt topp. Kommer gjerne igjen

Dato for besøk: august 2020
2  Takk, SteinMagneB
Anmeldt 7. august 2020 via mobile enheter

Vi hadde hver vår burger som smakte godt. Et stort pluss var at cøliakikeren fikk både glutenfritt brød OG pommes frites som var stekt i separat smultgryte. Ikke hverdagskost, og dermed gledelig.

Dato for besøk: august 2020
Takk, Oddveig60

Har du vært i Lunde Slusekro? Del dine erfaringer!