Priceline
Anmeldt 11. september 2020 via mobile enheter

Vi fikk ha hele slusevokterboligen for oss selv! Koselig stue, enkelt kjøkken hvor vi lagde vår egen kaffe til frokost, fat med pålegg og liten brødkurv i kjøleskapet. God seng og fantastisk utsikt fra soveromsvinduet. Veldig god middag på Slusevokterens veranda som drives av de samme svært hyggelige folka! Anbefales! Enkelt bad med dusj, B&B standard og ikke hotellstandard men perfekt sted etter vår smak!!

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, AnneKMH
Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

Vi leide vokterboligen sine to rom og hadde en nydelig opplevelse. Deilig frokost stod klar i kjøleskapet, rommene var rene og koselige og servicen var helt utrolig. Restauranten har nydelig mat til fornuftige priser. På morgenen kunne vi nyte frokosten ute, helt for oss selv, mens vi så båtene bli sluset opp og ned kanalen. Dette har blitt et favorittsted, som vi varmt anbefaler.

Dato for oppholdet: august 2020
1  Takk, 890cathrinel