“Idyllisk sted med kjempe god mat”
Anmeldelse av Heksas Kjøkken

Heksas Kjøkken
Vurdert som nr. 1 av 2 Restauranter i Lunde
Beskrivelse: Small cosy family runned cafè at spectacular Hogga lock. One can enjoy cafè latte, cappuccino or americano outside, try Norways special - vaffel with brown cheese and strawberry jam or taste some home made soup.
Anmeldt 20. juli 2021

Dette stedet kan virkelig anbefalesNydelig hjemmelaget mat, god kaffe og gode kakerKoselig vertskap og fint for unger

1  Takk, I3992RUkristink
Rūta S, Owner på Heksas Kjøkken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juli 2021

Hei, Kristin ☺️ Tusen hjertelig takk at du tok deg tid til å skrive så fin tilbakemelding
Det betyr veldig mye for oss.

Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

Fant tilfeldig denne perlen ved Telemarkskanalen. Kan virkelig anbefale elgburgeren! Var litt ventetid på maten, men når vi blir informert på forhånd er det helt OK! (og burgeren var vel verdt ventetiden!!!) Deilig IceLatte og Cappuccino til dessert! Så kjekt å finne sånne steder med sjel «på bøgda», så vi slipper å spise masseprodusert industrimat!

Takk, 571jeneb
Rūta S, Eier på Heksas Kjøkken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. juli 2021

Hei

Tusen hjertelig takk for så ærlig og koselig anmeldelse
Ingenting er bedre når gjestene våre reiser her i fra fornøyde
Hjertelig velkommen igjen

Anmeldt 20. juni 2021 via mobile enheter

Hyggeleg plass med bord og stolar ute på plen. Kjøpte bare kaffe ,kake og vaffel med dette smakte godt. Hyggelig og blide personale

1  Takk, Kai T
Rūta S, Owner på Heksas Kjøkken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juni 2021

Hei Tusen takk for hyggelig tilbakemelding Vi setter like stor pris på alle kundene våre - selv om man skal ha "bare" en kaffe

Anmeldt 21. mai 2021 via mobile enheter

Kjempe god mat, av lokale råvarer. Sjarmerende omgivelser, nåde ute og inne. God service fra et trivelig vertskap Vi kommer garantert tilbake

Dato for besøk: mai 2021
2  Takk, ernakristin
Rūta S, Owner på Heksas Kjøkken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. mai 2021

Hei Tusen takk for besøk Vi er utrolig glad at gjestene våre er fornøyde og setter pris på lokale varer. Hjertelig velkommen igjen

Anmeldt 18. mai 2021

Idyllisk beliggenhet, kjempegod mat og fristende kaker - og ikke minst et utrolig trivelig vertskap. Alltid like hyggelig å ta turen innom Heksas kjøkken! Vi kommer tilbake

Dato for besøk: mai 2021
2  Takk, Phan109
Rūta S, Owner på Heksas Kjøkken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. mai 2021

Hei!
Så hyddelig å få sånn tilbakemelding Vi er kjempe glad når gjestene våre er fornøyde og vi sees igjen

Reisende som så på Heksas Kjøkken, så også på

Har du vært i Heksas Kjøkken? Del dine erfaringer!