“Trivelig sted med skuffende mat”
Anmeldelse av Heksas Kjøkken

Heksas Kjøkken
Vurdert som nr. 1 av 2 Restauranter i Lunde
Beskrivelse: Small cosy family runned cafè at spectacular Hogga lock. One can enjoy cafè latte, cappuccino or americano outside, try Norways special - vaffel with brown cheese and strawberry jam or taste some home made soup.
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Kjørte innom til lunsj på grunn av de gode Tripadvisor anmeldelsene. Trivelig sted med hyggelige bord ute. Bestilte påsmurt med kylling og pesto. Fikk raskt maten, men den var skuffende. Gode rundstykker, men neste ikke kylling, kjøpepesto og trist salat.

Takk, Dagbr
Rūta S, Eier på Heksas Kjøkken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2021

Hei. Tusen takk at du tok tid til å skrive anmeldelse her og beklager for din dårlig opplevelse.
Selv om vi lager masse fra bunnen av det er ikke mulig å lage alt
Også hvis du har sagt i fra der og da så kunne vi fant en løsning med en gang

Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Kortreist mat i skjønn forening med super service. Her blir du kjent med historien til maten du spiser og nærmiljøet andre ingredienser blir hentet fra.

1  Takk, 402camillas
Rūta S, Owner på Heksas Kjøkken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juli 2021

Tusen hjertelig takk
Vi setter stor pris på så fine ord - det betyr at alt tid vi bruker her er virkelig verdt det

Anmeldt 20. juli 2021

Dette stedet kan virkelig anbefalesNydelig hjemmelaget mat, god kaffe og gode kakerKoselig vertskap og fint for unger

1  Takk, I3992RUkristink

Hei, Kristin ☺️ Tusen hjertelig takk at du tok deg tid til å skrive så fin tilbakemelding
Det betyr veldig mye for oss.

Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

Fant tilfeldig denne perlen ved Telemarkskanalen. Kan virkelig anbefale elgburgeren! Var litt ventetid på maten, men når vi blir informert på forhånd er det helt OK! (og burgeren var vel verdt ventetiden!!!) Deilig IceLatte og Cappuccino til dessert! Så kjekt å finne sånne steder med sjel «på bøgda», så vi slipper å spise masseprodusert industrimat!

Takk, 571jeneb
Rūta S, Eier på Heksas Kjøkken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. juli 2021

Hei

Tusen hjertelig takk for så ærlig og koselig anmeldelse
Ingenting er bedre når gjestene våre reiser her i fra fornøyde
Hjertelig velkommen igjen

Anmeldt 20. juni 2021 via mobile enheter

Hyggeleg plass med bord og stolar ute på plen. Kjøpte bare kaffe ,kake og vaffel med dette smakte godt. Hyggelig og blide personale

1  Takk, Kai T
Rūta S, Owner på Heksas Kjøkken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juni 2021

Hei Tusen takk for hyggelig tilbakemelding Vi setter like stor pris på alle kundene våre - selv om man skal ha "bare" en kaffe

Reisende som så på Heksas Kjøkken, så også på

Har du vært i Heksas Kjøkken? Del dine erfaringer!