“Nydelig mat”

Vurdert som nr. 15 av 390 Restauranter i Alcudia
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Anmeldt 3 uker siden via mobile enheter

Måtte en tur oppom gamlebyen for å glo litt i butikker og røre oss etter en lang dag på stranda. Gikk inn her og det var nokså tomt, men såg det stod reservert på de fleste bordene. Kanskje var vi litt tidlige, ca 18:30. Snakka med en kelner og vi fikk bord inne, det meste var som sagt reservert. Vi var 4 stk som spiste, 2 gikk for pattegris(suckling pig) og 2 bestilte fisk(flyndre). Grisen var mør, og nydelig på smak. Glemte å spørr hvilke grønnsaker vi fikk som tilbehør. Her var det salat til, den var helt ok. Jeg liker bedre grønnsaker til og er ikke noen stor fan av salat som tilbehør. Men glemte å spørr etter det, så det er kanskje mulig å få om en «husker» å spørre, hehe. Var forresten samme salat til flyndra. De som spiste fisk sa den var god og smakfull. Vi hadde ikke dessert, bare kaffe/the/Irish coffey. Resturanten fylltes kjapt opp etter at vi kom, men servicen var uansett på topp hele tiden. Plenty av ansatte til å ta seg av gjestene, ser det ofte hjemme i Norge at det er for få servitører, og som da springer rundt å stresser. Denne kvelden kom matopplevelsen på rett over 100€ for 4 personer, stedet anbefales, men det er nok lurt å bestille bord.

Dato for besøk: september 2019
Takk, 711olejohnnyb

Anmeldt 9. august 2019 via mobile enheter

Etter flere anbefalinger tok vi turen, heldige var vi som fikk bord da vi ikke hadde reservert. Maten bare preg av nydelige smaker.

Dato for besøk: august 2019
Takk, frodee833
Anmeldt 6. september 2018 via mobile enheter

En hyggelig overraskelse i en såpass turistifisert by. I tillegg til noen klassiske retter, hadde de mer spennende alternativer. Vi valgte kanin med reker og løk, samt torsk med honning og hvitløk. Begge rettene kan absolutt anbefales. Om man velger kanin, bør man være glad i stjerneanis.

Hyggelig betjening og en deilig søtvin med regningen.

Takk, Runar78
Anmeldt 24. juli 2018 via mobile enheter

Det er ikke servitørene feil at vi kom i en travel periode. Vi hadde heller ikke reservert bor og var uheldige å måtte sitte med døren. Bort ifra det var det en bra plass, fint lokale og flinke servitører. Litt kaos var det med forskjellige servitører ved bordet og kunne muligens fått ett lite "smakte maten". Vi spiste paella og det var helt magisk, aluratt som forventet og elegant servert. Jeg bestillte ett glass ekstra rødvin, det kom aldri..

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 918mayj
Anmeldt 3. oktober 2017 via mobile enheter

Jeg jobber i vinbransjen og kan virkelig anbefale denne restauranten. Vi har vandret i gatene full av turistfeller med industrielle frityrmat og var heldig som landet der. Bra service, litt lang ventetid men det er ikke fastfood-verden og det gir åpner for aperitiff... men utrolig bra mat (spiste fylt akar,biff med roquefort og peppersaus) og nydelig desserter! Anbefales på det sterkeste!

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, Nicolas M

Reisende som så på Can Costa Celler Alcudia, så også på

Har du vært i Can Costa Celler Alcudia? Del dine erfaringer!