“Beste restaurantopplevelse på Alcudia 2018”
Anmeldelse av Jolly Roger

Jolly Roger
Vurdert som nr. 31 av 376 Restauranter i Alcudia
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Lunsj, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Lunsj, Reservasjoner
Anmeldt 27. august 2018

Overraskelse. Noen få meter fra bråkete handlegate. Men på restauranten er det stille og fredelig. God og rimelig mat. Hyggelige servitører. Beste restaurantopplevelse på Alcudia.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Calle S

Anmeldt 27. juli 2018 via mobile enheter

Droppa tilfeldigvis innom Jolly Roger for å spise litt sein middag. Eg og mine sønner på 11 og 17 fikk den beste servicen man kan tenke seg. Vi bestilte noen pizza og de smakte skikkelig godt. Eget svømmebasseng kunne man også benytte seg av. Skikkelig koselig og ikke veldig dyrt. Kommer mer enn gjerne tilbake

Dato for besøk: juli 2018
Takk, monicabW7055LH
Anmeldt 24. juli 2018 via mobile enheter

Engelsk restaurant med hyggelig betjening og ok mat og priser. Basseng dersom man ønsker seg en dukkert. Anbefales spesielt til barnefamilier.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, vestlandsfand1
Anmeldt 18. oktober 2016

Store porsjoner, god engelsk/sjørøverinspirert mat, hyggelig barneunderholdning. Ligger litt ensomt til men svært fint til ved en innsjø i byen

Dato for besøk: oktober 2016
Takk, Jorund2
Anmeldt 7. august 2013

Vi fant denne plassen på vår siste dag i Alcudia, såvidt i utkanten av de andre restaurantene i "hovedgata". Dermed føltes denne restauranten avslappende, unna restaurantpromotørenes mas. En trivelig og fin pub som for oss serverte god mat og drikke. Noe ventetid på maten, men den var upåklagelig ved inntak. Om kveldene har de DJ Alan som setter på god og passende musikk, med quiz og annet der du får en shot som belønning ved riktig svar. Første gang jeg ser en uteplass med svømmebasseng. Airhockey og biljardbord har de også. Hadde vårt opphold vært lengre, hadde vi besøkt denne plassen flere ganger.

Dato for besøk: august 2013
    • Atmosfære
Takk, RuneJohnsenTrondheim

Reisende som så på Jolly Roger, så også på

Har du vært i Jolly Roger? Del dine erfaringer!