TripAdvisor

Kjøkken: Spansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservater
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservater
Anmeldt 4. september 2019 via mobile enheter

Nydelig mat og fantastisk service! Romantisk resturang. Spesiell stor takk til kelnerne Fernando og Coritiu for en god opplevelse!

Dato for besøk: september 2019
Takk, Signe S

Anmeldt 25. august 2019

Knallgod mat og ikke minst service. Veldig flinke på å tilberede glutenfri mat,nesten alt kunne lages glutenfritt!

Dato for besøk: august 2019
Takk, Geir T
Anmeldt 7. august 2019

Utrolig godt kjøtt. Vi bestilte den retten der de kommer å steker ved bordet, anbefales!

Service trekker dessverre litt ned. Men vi kommer gjerne igjen :-)

Dato for besøk: august 2019
Takk, mariahev
Anmeldt 17. juli 2019

Vi spiste biff som ble stekt ved bordet, det var nydelig med grillede grønnsaker, og en god Rioja til. Koselig hage

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Guide497730
Anmeldt 17. august 2018 via mobile enheter

Her var det en flott og trivelig dame som inviterte oss til å se menu kartet. Hun hadde en venninne fra Stavanger Helt utrolig så mange språk hun behersket.
Bestilte bif som ble stekt på stein plate ved bordet. Helt nydelig.
Mye folk som kom å spiste her under vårt besøk.
Anbefaler virkelig et besøk hit❤️❤️

Dato for besøk: august 2018
Takk, tineskovk

Reisende som så på Sa Taverna, så også på

Har du vært i Sa Taverna? Del dine erfaringer!