“Stressa personal og atmosfære”

Dakota Tex Mex (Puerto de Alcudia)
Vurdert som nr. 104 av 369 Restauranter i Alcudia
Kjøkken: Amerikansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 14. august 2018 via mobile enheter

Ingen av servitørene smilte. Når vi fikk bord så ropte servitøren oss til bordet fra venteplassen og forsvant når vi kom fram så vi skjønte ikke hvilket bord hun mente vi skulle sitte på. Bordet var ikke dekket på heller og det manglet en stol.
Det tok 30 min før vi fikk bestille. Vi måtte til slutt rope på servitøren selv (de har et system med en knapp du skal trykke på når du er klar til å bestille men vi trykket flere ganger og de kom aldri). Imens vi bestilte så snakket servitøren med andre kollegaer, virket som han kjeftet på de, og vi ble avbrutt midt i setninga vår, og var ikke i fokus i det hele tatt.
Det tok 20 min før vi fikk maten, og greit nok - de sa ifra at det kunne ta tid med maten da det var travelt men det at det tok 30 min å bestille gjorde at det ble mindre greit å vente på maten vår.
Bestilte biff medium stekt og fikk nesten rå biff. Bestilte også en drink som heter Caipirinha, og den skal være laget med brunt sukker og være litt søt og litt sur. Den vi fikk var ekstremt sur og smakte bare brennevin.
Det var heller ingen som kom å spurte om maten vår smakte godt etter vi hadde fått maten. Alle servitørene løp rundt og stressa og det var ikke en god/rolig atmosfære. Ble helt stressa selv av å være der. I service yrket så er det vanlig at det er travelt men dette er ikke noe gjesten skal merke noe til!

Positive ting:
Restauranten ligger sentralt og har mye utvalg av mat på menyen, og ser ren ut.

Dato for besøk: august 2018
Takk, aminalel

Anmeldt 3. august 2018 via mobile enheter

Smakløs mat. Ikke for dyrt. Servitørene var sløve og vi måtte be om ting fler ganger. Rene toaletter.

Takk, KrisBZ
Anmeldt 25. juli 2018

Kom tidlig for å spise middag,og fikk raskt bord ,bestillte grillspyd og når maten kom var salaten ganske brun i kantene og så ikke fresh ut,etter at maten kom ble vi glemt,og måtte masse flere ganger for å få betale,noe som må være ganske unødvendig da dette er et populært sted.

Takk, 644anita
Anmeldt 18. juli 2018 via mobile enheter

Restauranten leverer som vanlig gode måltider. Imponert over antall servitører som gjør en god jobb. Mat for både store og små.

Takk, MetteNorway76
Anmeldt 18. juli 2018 via mobile enheter

Vi fik god mat, og kelnerne var utrolig hyggelige. Vi fikk feil på regningen (byttet mat etter bestilling), gav beskjed og de rettet opp i alt med et smil. De hadde egne tegnesaker til barna, og spøkte og snakket direkte til barna. Det var et veldig hyggelig besøk.

Takk, 125linna

Reisende som så på Dakota Tex Mex (Puerto de Alcudia), så også på

Puerto Alcudia, Alcudia

Har du vært i Dakota Tex Mex (Puerto de Alcudia)? Del dine erfaringer!