“ Dårlige greier..”

Kjøkken: Europeisk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 9. oktober 2018 via mobile enheter

Seig, overstekt entrecôte, overkokte brekkbønner og babygulrøtter, rett og slett en skuffende opplevelse.

Takk, Andreas Vatne L

Anmeldt 15. september 2018 via mobile enheter

Super steak med god saus, salat og herlig bakt potet! Vi hadde steak Diana og entrecôte med blåmuggost, og begge var helt fantastiske. Prisen var bra for å være på et biffhus. Kommer uten til å returnere i løpet av oppholdet!

Takk, Øyvind B
Anmeldt 29. august 2018 via mobile enheter

Gjennom en uke i Alcudia var dette desidert turens beste måltid. Fin restaurant med stor lekepark for barna. Litt minuspoeng for halvsur kelner.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Ole H
Anmeldt 22. juli 2018 via mobile enheter

Vi var ti personer som besøkte restauranten. Måtte vente 10 min på bord pga mange besøkende. Rask service, men litt skral engelsk på noen av servitørene. Vi spiste forskjellig sorter biff. Alle var kjempefornøyd med maten, bortsett fra at biffene var litt feilstekt. Store porsjoner, ingen orket dessert! Helt greie viner til en lav pris. Prisene ellers er helt «normale» for Alcudia.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, vestlandsfand1
Anmeldt 21. september 2017 via mobile enheter

Hyggelig og grei betjening, men ingen god matopplevelse.
Pizza av ferdig frossen bunn med greit fyll. Liten og tynn.
Piff Stroganoff med mørt og godt kjøtt, men ødelagt av sausen. Smakte mel, salt og vann.

Dato for besøk: september 2017
Takk, Liv H

Reisende som så på Tivoli Terrace, så også på

Puerto Alcudia, Alcudia
Alcudia, Mallorca

Puerto Alcudia, Alcudia

Har du vært i Tivoli Terrace? Del dine erfaringer!