Oppdag Alcudia gamleby på en privat tur

Bestill på forhånd
fra
USD 132,68
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Alcudia Old Town på
Anmeldt 6. oktober 2018 via mobile enheter

Fin spasertur gjennom gamlebyens gater. Dette var en fin opplevelse både for voksen og en 8-åring! Anbefales!

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, Marita B
Anmeldt 4. oktober 2018

Denne gamle bydelen er et must hvis du er i strøket. Rent og pent overalt. Godt med spisesteder, men ikke hopp på den første og beste. Det er flere rundt neste hjørne, utenfor turistfelleområdet. Mat for de fleste ganer.

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, Tom Nickelsen G
Anmeldt 19. september 2018 via mobile enheter

Vi blir aldri lei av å slentre rundt i gamlebyen. Besøke de mange små butikkene som selger håndverk fra stedet eller suvenirer. Bare det å titte på bygningene som er flere hundre år gamle, se på gatene som er belagt av marmor steiner som igjen er slitt etter mange føtter som har slitt dem
Små koselig restauranter i bakhagene frister til å slå seg ned med et glass hvitvin. Ellers er det kjempekoselig å sitte på torget å titte på folk som passerer og kanskje spise et godt måltid. Her er det mye å velge mellom.
Vi kommer stadig tilbake hit.

Dato for opplevelse: september 2018
1  Takk, lisekri
Anmeldt 27. august 2018 via mobile enheter

Vi tok bussen fra Pollenca til gamlebyen i Alcudia. Koselig å gå rundt i dei smale gatene å kikke i alle dei koselige butikkane. Mange fine restaurantar, vi spiste middag på ein av dei, å var veldig fornøgde, kjem gjerne igjen.

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, J2246CGalicef
Anmeldt 19. august 2018 via mobile enheter

Kjempe fint
Vær på en søndag var det marked mange boder med alle slags varer.Kjempe god og mye billigere mat en nede i sentrum .

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, Aage A