“Dette hever seg langt over det som er vanlig i dette området”
Anmeldelse av Osteria El Patio

Osteria El Patio
Vurdert som nr. 16 av 384 Restauranter i Alcudia
Kjøkken: Italiensk
Anmeldt 9. oktober 2018 via mobile enheter

Svært god service og meget velsmakende mat, viner fra det enkle til det mer avanserte, selv om vinkartet er noe begrenset. Anbefales på det varmeste!!!
Lett å finne , billig taxi til og fra.

Takk, runrinda

Anmeldt 11. september 2018 via mobile enheter

God mat, god service, fornuftige priser og veldig fine omgivelser. Ingenting å trekke for her. Anbefales, også for barnefamilier.

Takk, erikhL9752UY
Anmeldt 13. august 2018 via mobile enheter

Nydelig bakhage,stille og fin atmosfære. God mat (lunsjrettene var litt små). Italiensk mat som virket å være nettopp det

Dato for besøk: august 2018
Takk, Ragnhild A
Anmeldt 28. juli 2018 via mobile enheter

Veldig fornøyd med mat og service. Litt vel store pizzaporsjoner, kan godt dele en pizza på to personer. Meget bra pizza og pasta som vi spiste.
Fornøyd

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 85martheb
Anmeldt 21. juli 2018 via mobile enheter

Vi fikk bord i bakgården selv om det i utgangspunktet var fullt. Serviceinnstilt og hyggelig betjening samt nydelig italiensk mat. Bør reservere om dere vil spise her. Anbefales!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 784pettere

Reisende som så på Osteria El Patio, så også på

Puerto Alcudia, Alcudia

Har du vært i Osteria El Patio? Del dine erfaringer!