TripAdvisor
Alcudia
Publiser
Innboks
Søk

“Nydelig mat og fantstisk Tiramisu”
Anmeldelse av Osteria El Patio

Osteria El Patio
Vurdert som nr. 25 av 391 Restauranter i Alcudia
Kjøkken: Italiensk
Anmeldt 4 uker siden via mobile enheter

Denne restauranten er lett å anbefale. Nydelig bakgård, stilige lokaler, hyggelige ansatte, nydelig mat og vin toppet med en fantastisk Tiramisu Et måltid her vil du ikke angre på!

Dato for besøk: september 2019
Takk, Magnar_aa

Anmeldt 2. august 2019

Kjempekoselig å sitte ute i hagen eller på gata. Vi satt i hagen. God mat og veldig søt betjening. Blide og smilende og snakket greit engelsk. God mat. Kommer gjerne tilbake hit.

Takk, Bobbelava
Anmeldt 29. juli 2019 via mobile enheter

Vi valgte å prøve denne for oss nye italienske restauranten pga gode omtaler og vi har lagt merke til at det ofte var fult her. Vi fikk bord inne i den fine bakgården.
Menyen og servicen her er bra. Vi spiste pizza og disse smakte godt
Stedet anbefales

Takk, stefanw989
Anmeldt 16. juli 2019 via mobile enheter

Kom seint på kvelden, fikk bord uten å reservere! Flott og stemningsfulle lokaler. Fantastisk god mat til alle i familien, og maten kom raskt! Litt distré kelnere(glemte vann som vi bestilte). «Viktigere» gjester gjorde at vi måtte vente noe på dessertbestilling og litt vanskelig å få kontakt da vi ønsket det. Ingen info om husets vin.

Takk, 9nao
Anmeldt 4. juli 2019 via mobile enheter

Veldig god mat. Flotte lokaler og hyggelig personale. Alle i familien fant noe de ville ha på menyen og alle var veldig fornøyde. Anbefales.

Takk, 729sveinv

Reisende som så på Osteria El Patio, så også på

Puerto Alcudia, Alcudia

Har du vært i Osteria El Patio? Del dine erfaringer!