“Fint sted”

Seacret Beach Bar Restaurant
Vurdert som nr. 1 av 1 Kaffe og te i Planos
Anmeldt 15. august 2017 via mobile enheter

å ligge dersom du er på stranda. Deilige solstoler med tjukk madrass så du slipper å ligge på deg brokk på stranda. To senger og parasoll koster deg €7. Du kan få kjøpt både mat og drikke som du kan innta på stranda eller oppe i spiseavdelingen. Det er toalett på stedet og grei parkering. Ikke lov med medbrakt.

Dato for besøk: august 2017
Takk, kristine jelstr... t

Anmeldt 14. juli 2015

Her fikk vi nydelig hjemmelagd mat, med flott beliggenhet på stranda, kjempegode solsenger, veldig bra service - her kunne vi også bestille fra solsenga.

Dato for besøk: juni 2015
Takk, Gerd149
Anmeldt i dag

Anmeldt i dag

Anmeldt 3 dager siden

Reisende som så på Seacret Beach Bar Restaurant, så også på

Har du vært i Seacret Beach Bar Restaurant? Del dine erfaringer!