Rundtur på Runde

Fantastisk runde på runde (!). Meget fine stier som passer de fleste og man kommer tett inntil det... les mer

Anmeldt 20. juli 2021
Arnenator89
Fantastisk oppleving!

Dette var ei fantastisk oppleving! Me fekk komme berre nokre meter frå lundefuglen, det tok nesten... les mer

Anmeldt 18. juli 2020
Atravelingnorwegian
Bergen, Norge

Anmeldt 29. juni 2020

Fantastisk natur. Vært der flere ganger. Vi gikk fra parkeringsplassen og rundt stien på deler av øyen før vi endte opp i lundeura. 3 ørn flakset rundt nedenfor lundeura så det var få lundefugl som turde lande før vi måtte dra videre kl 2030. Men vi fikk noen få å ta bilde av.
Men har fine opplevelser fra tidligere med mye lundefugl som kommer innover fra havet og lander i lundeura etter kl 20.

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, Voyage47487799353
Anmeldt 30. juli 2019 via mobile enheter

Fin tur i fjellet, bratt kun i starten på asfaltert vei og rekkverk. Deretter gode turmuligheter og nydelig utsikt. Du bil garantert se en fugl eller flere. Anbefales.

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, Runeandre
Anmeldt 23. juni 2019

Fuglefjellet består av nydelig natur med en spektakulær utsikt. Men som alle andre serverdigheter av denne typen, tiltrekkes alle typer turister. Også dem som ikke er opptatt av fugl. Til tider kan det være mye folk i Lunde ura.

Dato for opplevelse: juni 2019
Takk, Opas199
Anmeldt 22. april 2019

Vi tok med fire tenåringer ut i båt for å se fuglefjellene, og det var absolutt verdt litt vind og kalde hender.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, Pirividite
Anmeldt 1. september 2018 via mobile enheter

Dette stedet er helt utrolig vakkert. Det er et fantastisk dyreliv på fuglefjellet. Anbefaler å ta en tur rundt øyen og se stedet for Runde skatten også.

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, robert n