“God spansk lunchrestaurat”

Kjøkken: Spansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 23. januar 2019

El Prado er et spennende og rimelig sted å spise i San Miguel de Salinas. Bestii bord, da det alltid er fult mellom kl 13 og 15. Tre retters lunch med 1/2 flaske vin for 10€!
Også åpent om kvelden. Typisk spansk mat og god stemning i lokalet.

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, 694Te

Anmeldt 5. august 2018 via mobile enheter

En hyggelig restaurant med utrolig gunstig priser. En 3 retters inkludert vin og kaffe til 14€. Maten var helt ok, men ikke forvent gourmet opplevelse. Spiste paella, den var ganske god men litt tørr og veldig salt! God og rask service og dette er typiske en lokal restaurant for familie og hverdagsmiddag.

Dato for besøk: august 2018
Takk, geiro270
Anmeldt 1. august 2017 via mobile enheter

Meget fine lokaler innover med aircon (kanskje bedre enn å sitte ute langs veien?). Bortsett fra at vi selv ble bedt om å "snakke med sjefen" for å se om det var ledig bord inne, så var servicen og humøret fra de ansatte utmerket. Mitt valg falt på laks hvilket var altfor salt, dessverre. Men det skal legges til at mine venner var særdeles fornøyd med møre biffer, etc. Merk derfor at det var min matopplevelse alene som trekker ned.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, navn85navnesen81
Anmeldt 5. juli 2017 via mobile enheter

God mat - 2 stykk dagens 3 retters meny for kun 14 euro. God service og mange gjester, sikkert lurt å bestille bord.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, erlend w
Anmeldt 22. mars 2017

Veldig fin opplevelse. Fikk litt fint brød med en god hvitløkssmør og tomatsaus. Dette spiste vin mens vi studerte menyen. Hovedrettene var fint anrettet. God og varm mat og mye mat.
Dette v en fin opplevelse, og vi kommer tilbake.

Dato for besøk: mars 2017
Takk, Johan M

Reisende som så på Meson El Prado, så også på

San Miguel de Salinas, Costa Blanca

Har du vært i Meson El Prado? Del dine erfaringer!