“Birthday party for 2”

Kjøkken: Spansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 1. august 2020

Spesiell restaurant, god atmosfære, fantastisk service og god mat. Rikelig porsjoner. 4 forskjellige forretter, 1 hovedrett, 1 dessert, vin og kaffi €35,- pr.pers. Lammeskank - fantastisk god stekt med en kjempegod saus og kyllingfilet med trøffelsaus - meget bra. Da jeg hadde bursdag fikk vi hvert vårt glass cava, bursdagssang og lys. Her vil vi komme tilbake. Takk for en hyggelig aften.

Takk, synn0vek

Anmeldt 26. november 2019

Lokalet var trangt og småkaldt. Fikk inn en varm ovn som hjalp vesentlig. Maten var grei men hadde ventet bedre presentasjon av maten. Irish coffe til dessert smakte forferdelig. Det var under av hva jeg forventet.

Dato for besøk: november 2019
Takk, Snorre R
Anmeldt 11. november 2019 via mobile enheter

Vi hadde en fin kveld med gode venner inne i grottene. Spesiel atmosfære, men koselig , Alle spiste fiskesuppe fra Ålesund. Meget god forret.
Hovedrett bestod av torsk fra Island og 2 spiste lameskanker og alt smakte godt.
Dette er en restaurant som kan anbefales vist man ønsker en hyggelig kveld.

Dato for besøk: november 2019
1  Takk, Runegutten
Anmeldt 20. september 2019 via mobile enheter

Spiste der i dag. Nydelig mat. Sjøtungen var ypperlig og flott anrettet. Hyggelig atmosfære og særpreget sted. Vel verdt et besøk.

Dato for besøk: september 2019
1  Takk, sveninges
Anmeldt 4. september 2019

Bra meny til grei pris. Vi valgte alle flyndre og den var god. Fine forretter, bra porsjoner. Godt vin utvalg, men noe svakt avkjølt.

Dato for besøk: september 2019
1  Takk, Reisevant883

Reisende som så på Las Cuevas, så også på

San Miguel de Salinas, Costa Blanca

Har du vært i Las Cuevas? Del dine erfaringer!