eDreams
Priceline
Agoda.com
ZenHotels.com
Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk plass og overnatte på.
Vennlig og hjelpsom personale, som ga alt for et trivelig opphold. De kom også med turtips. Stort rom med kjøkken, stue og soverom. Egen brygge med nydelig utsikt. Bålpanne og badstu tilgjengelig.
Gangavstand til Ryten Kvalvika.
Fredelig plass.
Vi kommer tilbake

Romtips: På rom 1 og rom 2 får du brygge utfor døren.
Takk, Seaside40960245030
Anmeldt 23. juni 2021 via mobile enheter

Nydelig! Anbefaler alle å reise hit! Veldig god service, fantastisk beliggenhet og en liten perle i Lofoten. Bygget har masse historie, og dette er et perfekt utgangspunkt for å utforske det Lofoten har å by på.

Det er flere muligheter for typer overnatting, så her finnes noe for både par og familier på tur.

Takk, siljekatrinea
Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

I forhold til prisen vi betalte, er fasilitetene altfor dårlige. Toalettene har ikke vask, det er bare to dusjer og 3 toalett til alle rommene på etasjen, hvilket resulterer i at det ofte er kø. Kjøkkenet er stort og har masse kopper og kar, men ingen oppvaskmaskin. Vær forberedt på lav standard, da er det helt greit å være der. Ikke søppeldunk eller vask på rommene, vanskelig å holde hygienekravene.

Sengene var gode og som en bonus fulgte det med sengesett og håndduker - det var vi ikke forberedt på.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, ceciliesj
Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Overnattet en natt her i juli 2020 i forbindelse med tur til Kvalvika og Ryten. Enkel standard, rent, gode senger. Veldig god service fra de som driver stedet! Liten kafé i underetasjen hvor en kunne kjøpe pizza:)

1  Takk, Astrid K
Anmeldt 6. september 2019

Idyllisk sted, herlig liten kafé som duftet nydelig av hjemmelaget kake og te. Fantastisk utsikt, herlig å komme inn i oppvarmet badstue etter en regn- og vindfull tur opp til Ryten. Nydelige senger! Vi kommer gjerne tilbake, anbefales på det varmeste. Takk for oss!

Dato for oppholdet: september 2019
Takk, Kjerstisem