fluanel
Fullt refunderbart
    kr 2 990
Se flere hoteller i Fredvang
Anmeldt 16. juli 2020

Fantastiske område, men det var det eneste positive. Nedslitt, møkkete og en eier som mangler normal folkeskikk.Dama i resepsjonen står å roper og kjefter til gjester.Tillegg i prisen for alt.Det beste med plassen, var når vi dro herifra. Har vi lest kommentarene på nettet først har vi vel aldri dratt hit.

3  Takk, Kjells445
Anmeldt 29. august 2019 via mobile enheter

Frekk og ufin eier som skjeller ut gjestene sine på det groveste.Priser endres underveis.Nedslitt og møkkete. Han lager mistrivsel på hele plassen.Han kastet ut et par som var på besøk hos sine venner som bodde på campingen. Kjeftet opp en fransk jente sånn at hun begynte å gråte. Ingen ting er inkludert i prisen og det koster ekstra for alt .Eier opptrer truende.

Dato for oppholdet: august 2019
4  Takk, Kjells445