Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Veldig fin plass i Lofoten, med fantastisk utsikt og strand. Sanitæranlegget kunne gjerne vært modernisert, men en perle av en plass. Et fint utgangspunkt for å besøke ulike steder i ytre Lofoten. Også fint å sykle rundt. God plass for både vogner, bobiler og telt.
Fjellturen til Ryten er også i nærheten

Takk, Excursion15086266536
Anmeldt 13. juli 2021

Et meget utrivelige opphold grunnet uhøflig opptreden fra spesielt kona til eier av campingplass. Snakket nedlatende til oss da vi gjorde henne oppmerksom på en detalj ved myntinnkastet på dusjen som vi ikke forstod oss på. Kalte undertegnede "dum i hodet", og sa at ingen andre, bare vi, hadde problemer med dette, og at det var vi som var problemet.

Vi ønsket uansett ikke å klage, bare å gjøre eierne oppmerksomme slik at de kanskje kunne henge opp et lite skilt ved myntinnkastet.

Kona oppfattet tydeligvis dette som klage, og hun hisset seg opp og gikk etter oss mens hun ropte høyt og sint. Eier blandet seg så også inn og økte konfliktnivået.

Stedet anbefales ikke

3  Takk, 620runeb
Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Lofotens perle. Kjenner meg ikkje igjen i dei andre beskrivelsene. Oss hadde ingen problem med eigerane som helder fortalte oss om dei mange fine turene i nærområdet og kom innom oss for ein prat. Sanitæranlegget kunne trengt ei oppgradering, men ok. Store campingplass ved sjøen med sandstrand. Midnattssol fekk vi også oppleve. Kommer gjerne tilbake.

Takk, Monja A
Anmeldt 29. juni 2021

Min familie på 4 skulle ha et trivelig kveldsbesøk til nære venner som hadde telt på campingplassen. Ble møtt av en ubegripelig uvennlig og nedlatende betjent (kona til innehaver Johansen) i resepsjonen som sa vi kunne være der kun i 50 minutter (til kl 22.30). Etter dette skulle campingen stenge og gjester var ikke tillatt. Jeg svarte at det var første gang i hele mitt liv jeg hadde møtt en slik urimelig regel.
Vi dro på besøk og satt stille i vennenes telt. Etter hvert kom kjerringa for å jage oss ut. Hun skrek og fekta med armene og var direkte stygg i munnen mot en av våre campende venner. Hun sa: "Du er stygg, du ser ut som du er 100 år!" Vi hadde uansett bestemt oss for å møte drivernes urimelige regler med å bli værende på besøk all den tid vi oppførte oss stille og rolig. Neste steg var at gubben, og eier, kom. Han var direkte aggressiv og ropte mine venner rett opp i ansiktet. På dette tidspunktet fryktet jeg at det ville bli handgemeng! Kjerringa hoppa rundt, vifta med armene og hylte og skrek ukvemsord til oss mens hun filma oss med mobilen. Vi var nå enda mer sikker i vår sak og ba dem ringe politiet, vel vitende om at politiet ikke ville ta en slik sak. Etter at eierne forsvant, satt vi helt matte og lot de sterke inntrykkene synke inn. Våre barn ble engstelige og måtte trøstes.
Styr unna denne campingplassen! Det er stor sjanse for at eierne oppfører seg oppfarende, truende og urimelig. Andre gjester på stedet hadde opplevd det samme.
Bo heller på Lydersen Rorbuer!

1  Takk, Jon S
Anmeldt 28. juni 2021

Fin plass, thats it! Vertskapet er forferdelig, de kommer ned etter 23:00 å kjefter og skriker. Ikke lov å ha med gjester, selvom man har betalt for teltplass. Vertskapet filmer under diskusjoner, truer med å ringe politiet. Minste barna i familien ble skremt av skrikingen til vertskapet. Når man sier ifra svarer vertskapet med at de ikke bryr seg. Man får ikke mulighet til å forklare seg. Vertskapet snakket nedlatende og frekt mot oss, frekke kommentarer og stygge utsagn! Anbefales ikke!

1  Takk, Havard_beva