Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Vi er kjærestepar som spaserte ned på campingen for å se oss om. Var et flott område som fristet for camping - før eier kom kjørende og kjeftet oss huden full! Bare fordi vi gikk og kiket på stedet. Vi så ikke skiltet med å henvende oss i resepsjonen før vi kiket, og beklaget dette. Beklagelsen ble ikke godtatt, vi bare mottok mer og mer kjeft - eier var direkte ufin. Dette kunne vært løst på en mye bedre måte, for eksempel kunne eier spurt: «Kan dere gi beskjed til resepsjonen om at dere ønsker å se dere rundt før dere går inn på området?». Men nei, på Fredvang er det kjefting og smelling som gjelder. Utrolig ubehagelig. Vi fant oss annet sted å campe.

Ser mange klager på vertskapet, og det forstår jeg godt! Styr unna!! Her var det dårlig «vibe».

Takk, Vacation792115
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Enkel og fin campingplass på Fredvang. Stor gresslette, perfekt for telt. Sanitetsanlegget var enkelt og greit. Ligger rett ved en veldig fin strand og i nærheten av flere turløyper, som f.eks. Ryten og Kvalvika. Idyllisk campingplass!

Takk, Helenepe
Anmeldt 18. juli 2021

Kjempeflott beliggenhet ved sandstrand med utsikt til midnattsol. Stor plass som gir god avstand mellom camping gjestane. Sanitæranlegg heilt ok.
Gåavstand til det populære fjellet Ryten og gode muligheter for sykkelturer på lite trafikkerte veger i nærområdet.

1  Takk, leons508
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Veldig fin plass i Lofoten, med fantastisk utsikt og strand. Sanitæranlegget kunne gjerne vært modernisert, men en perle av en plass. Et fint utgangspunkt for å besøke ulike steder i ytre Lofoten. Også fint å sykle rundt. God plass for både vogner, bobiler og telt.
Fjellturen til Ryten er også i nærheten

Takk, Excursion15086266536
Anmeldt 13. juli 2021

Et meget utrivelige opphold grunnet uhøflig opptreden fra spesielt kona til eier av campingplass. Snakket nedlatende til oss da vi gjorde henne oppmerksom på en detalj ved myntinnkastet på dusjen som vi ikke forstod oss på. Kalte undertegnede "dum i hodet", og sa at ingen andre, bare vi, hadde problemer med dette, og at det var vi som var problemet.

Vi ønsket uansett ikke å klage, bare å gjøre eierne oppmerksomme slik at de kanskje kunne henge opp et lite skilt ved myntinnkastet.

Kona oppfattet tydeligvis dette som klage, og hun hisset seg opp og gikk etter oss mens hun ropte høyt og sint. Eier blandet seg så også inn og økte konfliktnivået.

Stedet anbefales ikke

3  Takk, 620runeb