Anmeldt 3. august 2021

Eneste positive er at den ligger på en fin plass.
Vertinnen er direkte frekk og også vanskelig å forstå (har ikke norsk som morsmål). Da jeg spurte om vi skulle ta det på engelsk, ga hun meg et blikk fra h#lvete og sa "jeg skjønner norsk!" (Jeg tenkte "ja men jeg skjønner ikke deg").
Sanitæranlegg er gammelt, utdatert og slitent. Se for deg leirskole på 1940 tallet.. Koster 10kr for 4min dusj i en dusj hvor du ikke kan regulere temperaturen og bare får lunkent vann.
Bruk av vaskemaskin skjønte vi ikke og da vi spurte vertinnen, fikk vi beskjed om at vi var de eneste som noen gang ikke hadde skjønt hvordan den funket. Det skal også nevnes at ALT koster penger. Det er så vidt du får varmt vann til å vaske hendene med etter dobesøk.. jeg har bodd på mange dårlige steder i mitt liv, men dette stedet er en easy topp 3 på den listen..

Dato for oppholdet: august 2021
2  Takk, Connector79363
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Vi er kjærestepar som spaserte ned på campingen for å se oss om. Var et flott område som fristet for camping - før eier kom kjørende og kjeftet oss huden full! Bare fordi vi gikk og kiket på stedet. Vi så ikke skiltet med å henvende oss i resepsjonen før vi kiket, og beklaget dette. Beklagelsen ble ikke godtatt, vi bare mottok mer og mer kjeft - eier var direkte ufin. Dette kunne vært løst på en mye bedre måte, for eksempel kunne eier spurt: «Kan dere gi beskjed til resepsjonen om at dere ønsker å se dere rundt før dere går inn på området?». Men nei, på Fredvang er det kjefting og smelling som gjelder. Utrolig ubehagelig. Vi fant oss annet sted å campe.

Ser mange klager på vertskapet, og det forstår jeg godt! Styr unna!! Her var det dårlig «vibe».

Takk, Vacation792115
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Enkel og fin campingplass på Fredvang. Stor gresslette, perfekt for telt. Sanitetsanlegget var enkelt og greit. Ligger rett ved en veldig fin strand og i nærheten av flere turløyper, som f.eks. Ryten og Kvalvika. Idyllisk campingplass!

Takk, Helenepe
Anmeldt 18. juli 2021

Kjempeflott beliggenhet ved sandstrand med utsikt til midnattsol. Stor plass som gir god avstand mellom camping gjestane. Sanitæranlegg heilt ok.
Gåavstand til det populære fjellet Ryten og gode muligheter for sykkelturer på lite trafikkerte veger i nærområdet.

1  Takk, leons508
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Veldig fin plass i Lofoten, med fantastisk utsikt og strand. Sanitæranlegget kunne gjerne vært modernisert, men en perle av en plass. Et fint utgangspunkt for å besøke ulike steder i ytre Lofoten. Også fint å sykle rundt. God plass for både vogner, bobiler og telt.
Fjellturen til Ryten er også i nærheten

Takk, Excursion15086266536