Priceline
Anmeldt 1. juni 2019 via mobile enheter

Vi trengte overnatting på slutten av turen og valgte Varangertunet, heldigvis. Meget god service, godt renholdte bygg og et greit kjøkken å lage mat på. Stedet kan lett være en basecamp for et besøk på Varanger halvøya. Gode fuglelokaliter rett ved. Kommer mer enn gjerne igjen.

Dato for oppholdet: mai 2019
Takk, nhrora
Jan-Eilif J, Eier på Varangertunet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. juni 2019

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Dere er hjertelig velkommen igjen!
Mvh
Oss på tunet

Anmeldt 10. juni 2017

Dato for oppholdet: juni 2017
Jan-Eilif J, Eier på Varangertunet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. desember 2018

Anmeldt 17. september 2016

Dato for oppholdet: september 2016