Priceline
Anmeldt 15. august 2020 via mobile enheter

På vår roadtrip i Finnmark dumpet vi innom Varangertunet og fikk en fantastisk service. Hjemmekoselig, god frokost og trivelige folk. Tusen takk for et flott opphold og hyggelig prat. Er vi på disse trakter senere, vet vi hvor vi skal bo.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, Sonja1965
Jan-Eilif Jankila, Eier på Varangertunet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. august 2020

Så hyggelig at dere trivdes hos oss! Vi er svært glad for deres anmeldelse og ønsker dere hjertelig velkommen igjen!

Anmeldt 1. juni 2019 via mobile enheter

Vi trengte overnatting på slutten av turen og valgte Varangertunet, heldigvis. Meget god service, godt renholdte bygg og et greit kjøkken å lage mat på. Stedet kan lett være en basecamp for et besøk på Varanger halvøya. Gode fuglelokaliter rett ved. Kommer mer enn gjerne igjen.

Dato for oppholdet: mai 2019
Takk, nhrora
Jan-Eilif J, Eier på Varangertunet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. juni 2019

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Dere er hjertelig velkommen igjen!
Mvh
Oss på tunet

Anmeldt 10. juni 2017

Dato for oppholdet: juni 2017
Jan-Eilif J, Eier på Varangertunet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. desember 2018

Anmeldt 17. september 2016

Dato for oppholdet: september 2016