mortencola
5,0 av 5 boblerService
4,0 av 5 boblerSovekvalitet
Jan-Eilif Jankila, EierVarangertunet, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 27. aug. 2020
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding!
Huggelig at dere satt pris på oppholdet hos oss! Dere er hjertelig velkommen igjen!
  • Priceline
    Fullt refunderbart
      kr 3 007
    54.2 km fra Varangertunet
    Restaurant
    Kuvassa Nuorgamin Lomakeskuksen päärakennus. Rakennuksessa sijaitsee ravintola, vastaanotto ja matkamuistomyymälä.
    54.7 km fra Varangertunet
    Se flere hoteller i Vestre Jakobselv
    Anmeldt 22. august 2020

Vi bodde her en natt. Fin opplevelse, - meget god service og også meget god mat, både frokosten og middagen var topp. Rommet var enkelt, men helt o.k. TV var i en krok av restauranten, og bra Wi-Fi.
    Vi fikk en god Introduksjon om hvilke områder vi burde besøke i området.

Dato for oppholdet: august 2020
    2  Takk, EmblaNorway
    Jan-Eilif Jankila, Eier på Varangertunet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. august 2020

Tusen takk for hyggelig tolbakemelding! Vi har som du sier rom med helt enkel standard. Men vi har også leiligheter og feriehus med både eget kjøkken og egen tv stue :) Dere er hjertelig velkommen igjen !

Anmeldt 15. august 2020 via mobile enheter

På vår roadtrip i Finnmark dumpet vi innom Varangertunet og fikk en fantastisk service. Hjemmekoselig, god frokost og trivelige folk. Tusen takk for et flott opphold og hyggelig prat. Er vi på disse trakter senere, vet vi hvor vi skal bo.

Dato for oppholdet: august 2020
    Takk, Sonja1965

Så hyggelig at dere trivdes hos oss! Vi er svært glad for deres anmeldelse og ønsker dere hjertelig velkommen igjen!

Anmeldt 1. juni 2019 via mobile enheter

Vi trengte overnatting på slutten av turen og valgte Varangertunet, heldigvis. Meget god service, godt renholdte bygg og et greit kjøkken å lage mat på. Stedet kan lett være en basecamp for et besøk på Varanger halvøya. Gode fuglelokaliter rett ved. Kommer mer enn gjerne igjen.

Dato for oppholdet: mai 2019
    Takk, nhrora
    Jan-Eilif J, Eier på Varangertunet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. juni 2019

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Dere er hjertelig velkommen igjen!
    Mvh
    Oss på tunet

Anmeldt i går via mobile enheter

Romtips: Free parking
    Dato for oppholdet: juni 2024