“Nydelig mat!”
Anmeldelse av Lille Chili

Lille Chili
Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Vestre Jakobselv
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Dette stedet anbefaler jeg gjerne. Nydelig mat! Hyggelig og gjestfritt.
Kommer tilbake neste gang jeg er på disse kanter !

Takk, 391asbj_rnr

Anmeldt 22. januar 2020

Maten er den beste i vadsø kommune og servicen er alltid på topp resturangen har romslig lokale å rene toaletter som er ett stort + får meg

Dato for besøk: januar 2020
Takk, Matmons2169
Anmeldt 27. august 2019 via mobile enheter

Beste resturangen i vadsø, ber du om spicy får du det å det varmer selv de kaldeste kroppan. Flott service og hyggelige smil som møter dæ i døra

Dato for besøk: august 2019
Takk, 420arnhild
Anmeldt 18. juli 2019

Kom på kvelden, og ble møtt med veldig imøtekommende ansatt. Rommet er kjempeflott, med fin utsikt, god seng, og kjempeflott bad og dusj. Renhold er på topp, og alt er helt nytt og nyoppusset!
Vi var de eneste her denne natten, og da vi kom ned i restauranten hadde de dekket opp et eget bord for oss, med alt av god frokost vi kunne ønsket oss. Kjempehyggelig prat med daglig leder. Den desidert beste overnattingsopplevelsen på hele turen! Anbefales på det sterkeste.

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, MagnusKO
Anmeldt 3. juli 2019

Very friendly people, excellent food and powerful wi-fi in the restaurant.
De har også overnattingsrom i andre etasje . Helt nye rom med utsikt mot sjøen og midnattsol. Nydelig beliggenhet.

Dato for besøk: juni 2019
2  Takk, Yngve T

Har du vært i Lille Chili? Del dine erfaringer!