Nydelig kajakktur i Tafjorden😍

I dag var vi på en strålende kjakktur i Tafjorden med mektige fjell, vakre fosser, og et rent og... les mer

Anmeldt 25. juli 2021
Hannaum
Miami Beach, Florida
Fantastisk tur med dyktig guide til Bladet

Vi booket plass på en av de oppsatte turene Ræin har til Bladet i Molladalen. Hadde litt trøbbel... les mer

Anmeldt 15. juli 2021
helenem250
Asker, Norge

Anmeldt 23. mai 2020 via mobile enheter

Jeg hadde privat guiding opp til Lauva på Fjellet Slogen. Guiden var kunnskapsrik, tok sikkerheten for meg på største alvor samtidig som hun var veldig hyggelig. Alt i alt en helt fantastisk dag! Vil gjerne bruke de igjen ved en senere anledning.

Dato for opplevelse: mai 2020
Takk, 518helenv
brittingunnw, Owner på Ræin Sustainable Adventures, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. mai 2020

Hei Helen! :) Tusen takk for god tilbakemelding, og takk for ein fin tur! Hjertelig velkommen tilbake til Sunnmøre i fargerik haustdrakt!
Beste helsing, Britt

Anmeldt 18. august 2020

Dato for opplevelse: august 2020
brittawa, Daglig leder på Ræin Sustainable Adventures, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. august 2020

Anmeldt 13. august 2020

Dato for opplevelse: august 2020

Anmeldt 8. juni 2020

Dato for opplevelse: mai 2020
brittawa, Daglig leder på Ræin Sustainable Adventures, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juli 2020