Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Veiholmen brygge har nydelig mat, hyggelig og flinke betjening. I følge spiste vi både fisk, pizza, burger. Alt var godt. Raske med både drikke og mat. Uteserveringen er koselig. Fint å sitte i biblioteket å ta et glass og lese. Anbefales.

Takk, tonelyngv_rk
Anmeldt 28. juni 2020

Sultne og ørlitt slite etter å ha kjørt ferje og bil i flere timer, ankom vi Veiholmen. Her fikk vi rask servering på det første stedet vi gikk inn ; Fløtegratinertklippfisk med rosenkål og bacon på toppen. God smak , selv om jeg forstod at dette var mat som ble raskt varmet opp i en ovn. Utsikten mot havneområdet var hyggelig, og varmelampene og glassveggen gjorde verandaen lun. Havtåken var noe kald denne ettermiddagen. Vi bodde ikke på hotellet. Toalettene var rene og innbydende. Håndsprit stod det rett innenfor dørene til benyttelse i disse Covid19 tidene. Vi kom nok til Veiholmen noen dager for tidlig 15-16 juni .. flere spisesteder åpnet for turister, noen dager etter at vi dro. Sjarmerende øygruppe ytterst i havgapet som er verdt et besøk

Romtips: ville nok hatt rom mot vest og havnen hvis jeg skulle ha bodd der.
Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, ABertheFo