Snaptravel
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Koselig atmosfære og god mat.

2 med pepperbiff og 2 med grill mix.

Grillmixen som jeg spiste smakte nydelig og var en bra porsjon.

Servicen var bra og vi fikk Drikke, mat og dessert raskt.

Anbefaler dette stedet og kommer gjerne igjen neste tur til Smøla.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, Brede D
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Variert meny det de aller fleste bør kunne finne noe de liker. Maten vi fikk var veldig god. Betjeningen var koselige og flinke. Restauranten er veldig koselig. Plassen den ligger på er helt nydelig, spesielt på fine dager.
Anbefaler alle å ta seg en tur til restauranten langt ute i havgapet.

Romtips: Det er bra med parkeringsplasser i nærheten. Man kan også leie båtplass her og det er bobilplass i gangavstand fra restauranten.
Takk, kattak78
Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Vi fulgte anbefaling om å bestille bord på forhånd. Bestilte bord dagen før på automatisk bordbestilling, reserverte bord til 3 personer kl 1700. Vi møtte opp presis. Sto en gruppe på 7 før oss. Hovmester beklaget at det var feil med bordbestilling, ba de vente 10 min så skulle de få bord. Vi fikk så tildelt et bord som sto klint inntil inngang, bardisk og betaling. Det var full gjennomtrekk, vi måtte ta på ytterjakkene og skjønte at ble vi sittende der ble vi syke. Sa ifra til mannlig hovmester som bare trakk på skuldrene og sa det var fullt og det var bordet de hadde. Tenkte å prøve, men det ble for kaldt. Sa ifra til servitør s mente at om vi ventet litt så skulle de fikse et annet bord. Det var 2 andre ledige bord i lokalet. Vi ventet ca 5 min før vi fikk beskjed om at det ikke lot seg ordne. Vi måtte gå fra restauranten uten mat. Ingen løsningsorientert betjening, ingen service og dette ble dessverre et fotavtrykk på vårt besøk. Fikk middag da - av en langt hyggeligere betjening på Havkroa noen meter unna. Der var det god mat også!

Takk, Gitte H
Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Spiste en grillrett servert på planke for 2, med forskjellige kjøttertter fra grillen. Mye deilig tilbehør og sauser. Nydelig mat og masse mat. Trivelig atmosfære og bra personale. Vi kommer gjerne tilbake igjen. Kan absolutt anbefales.

Takk, 681magneh
Anmeldt 27. juni 2021 via mobile enheter

Kom sammen 9 stk for middag.Fikk drikke og middag raskt levert men dette var det beste med hele middagen!Helt elendig klippfisk gryte uten hvitløk og fløte saus!Entrecoten trevlete og tørr.Fikk et glass rødvin det minste jeg har sett i et aperitiff glass.Betjening ikke lydhør eller forsto så dårlig norsk at de ikke forsto.Pris ikke i forhold til kvalitet på mat eller drikke.Synd for fasiliteter og utsik var flott.Frister ikke til gjentakele dette.Synd

Takk, Marina N