Travelocity
Orbitz.com
CheapTickets
Anmeldt 19. april 2019 via mobile enheter

Vi var der i påska med en liten gruppe. Ca 1 time ventetid på maten. Lite kommunikasjon fra staben. Vi spiste forskjellig type mat. Ball barn kjempegod, mens klippfisken var for salt. Fine omgivelser!s

Dato for oppholdet: april 2019
Takk, Jarle P
Anmeldt 2. september 2018 via mobile enheter

17 personer på en gang, pluss noen andre, ble for mye for kroa. Det tok en time før all fikk maten, og en måtte etterlyse den litt ekstra.
Når det er sagt, var maten god, betjeningen hyggelige og lokalene trivelige.
Helt greie priser både på mat og drikke.
Vi kommer nok igjen. Og da bestiller vi kanskje maten på forhånd.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, 596erikn
Anmeldt 11. juli 2018 via mobile enheter

Idyllisk sted med fantastisk beliggenhet. Gammelt hus, men alt nødvendig utstyr på kjøkkenet og badet. Gammelt, nostalgisk interiør på stua. Myke senger. Plass til 10. Med fint vær er dette et fantastisk sted!

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, janolavh2015
Anmeldt 3. juni 2018 via mobile enheter

Ettersom dette var det eneste stedet som var åpent for matservering ramlet vi tilfeldig inn her på Havkroa. Vi spiste en kjempegod middag med sterk lokal tilknyttet mat. Her ble servert gulerøtter og potet fra Smøla. Toppen var saltfiskballen og blandaballen som var himmelsk og virkelig hjemmelaget.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, travelmann3
Anmeldt 1. april 2018 via mobile enheter

Opplevde Veiholmen for første gang. Vi er flere venner som tok turen, så vi leide to rom på Havkroa. Koselig historisk bygg. Rommene har fin størrelse hvor det var trivelig å bo. Kjekt med kjøleskap, og div. kjøkkenutstyr.
Luktet, og så nyvasket ut når vi ankom. Hyggelig betjening og god service.
Veiholmen viste seg også fra sin beste side med fantastisk vær. Frister til gjentagelse, og da bor jeg gjerne på Havkroa igjen.

Dato for oppholdet: april 2018
Takk, jonandreh