Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Koselig, lite og hyggelig betjening. . Ujålete og helt ok priser. Fisk dominerer menyen, og det er de gode på! Både saltball og bacalao smakte utmerket! Anbefales! De har hamburger og kylling også for de som ikke vil ha fisk. Enkle og nydelige desserter. Velg denne restauranten på Veidholmen!

Takk, Gitte H
Anmeldt 4. juni 2021 via mobile enheter

Bord var bestilt, og vi ble vist til et trivelig utebord med utsikt til havna. Fikk menyer som vi studerte.
Det tok 43 minutter før servitøren kom og spurte hva vi ville spise og drikke, til tross for at det var to servitører på fire bord!
Tre av oss valgte gratinert klippfisk, som hadde rikelig med gratinerte poteter og bacon, men minimalt klippfisk. Kanskje to skjeer på hver?
Velsmakende, men utrolig at man ikke har mer klippfisk på Veiholmen!!
Hamburgerne fikk god karakter.

Takk, lillelordM
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Siste gratinert klippfisk. Ikke som forventet, alt for salt. Lite oppmerksomme ansatte, men sikkert sommervikarer. Ba om anbefaling for vin, ble anbefalt den de hadde på kartong. ( ønsket flaske). Skuffende måltid; forventet bedre.

2  Takk, 526hildes
Anmeldt 19. april 2019 via mobile enheter

Vi var der i påska med en liten gruppe. Ca 1 time ventetid på maten. Lite kommunikasjon fra staben. Vi spiste forskjellig type mat. Ball barn kjempegod, mens klippfisken var for salt. Fine omgivelser!s

Dato for oppholdet: april 2019
Takk, Jarle P
Anmeldt 2. september 2018 via mobile enheter

17 personer på en gang, pluss noen andre, ble for mye for kroa. Det tok en time før all fikk maten, og en måtte etterlyse den litt ekstra.
Når det er sagt, var maten god, betjeningen hyggelige og lokalene trivelige.
Helt greie priser både på mat og drikke.
Vi kommer nok igjen. Og da bestiller vi kanskje maten på forhånd.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, 596erikn