“Utsøkt norsk/italiensk opplevelse”
Anmeldelse av Ristorante Capri

Ristorante Capri
Vurdert som nr. 1 av 3 Restauranter i Varangerbotn
Kjøkken: Italiensk
Beskrivelse: "Gourmet-for-pengene" familiedrevet restaurant med kompromissløs italiensk mat (pizza- og pastaretter) samt med hjemmelaget konditori og italiensk salumeria
Anmeldt 23. september 2021 via mobile enheter

Utsøkt norsk reinsdyrkjøtt tilberedt etter italiensk kokkekunst. Det smakte aldeles fortreffelig. Og den italienske betjeningen var veldig hyggelig.

Takk, Companion55236906739
Ristorante Capri i Varangerbotn, Proprietario på Ristorante Capri, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. mars 2022

Hei og tusen hjertelig takk for Deres anmeldelse! Veldig hyggelig at De likte vår reinsdyr mørbrad Vi ønsker Dem alltid velkommen tilbake!

Martina | Ristorante Capri

Anmeldt 13. august 2021

Ungene elsker Margaritha pizza, den beste noengang
Hamburgeren er topp 5 beste jeg har spist.

Tommelopp!

Takk, Giggsy112
Ristorante Capri i Varangerbotn, Proprietario på Ristorante Capri, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. august 2021

Hei og takk for Deres anmeldelse! Fantastisk at De elsker vår pizza og burger De er selvsagt hjertelig velkommen tilbake!

Giovanni, Martina og Matteo
| Ristorante Capri

Anmeldt 1. august 2021

Fikk servert pizza med kokt grillpølse, prøv og server det i Italia.....Ja, jeg bestilte men tok det dessverre for gitt at det ikke var grillpølse. Pizzaen hete noe med Canadian, barnepizza. Pizzaene var i tillegg dårlig stekt.
Oppsummert: 1 pizza med skinke og ananas, helt ok, 1 pizza tatriani med spekeskinke ok+, 2 pizzaer med skinke og pølse (kokt billig grillpølse) stryk for voksne. Burde vært opplyst om at det var grillpølse.

Takk, rinolk62
Ristorante Capri i Varangerbotn, Proprietario på Ristorante Capri, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2021

Hei og tusen takk for Deres anmeldelse!
Vi tar all slags tilbakemelding på alvor, for hos oss er «oftest bra nok» slett ikke bra nok!
Vi beklager altså for at vår pizza Canadese (det betyr nemlig Kanadisk ) ikke falt i Deres smak. Vi antar at det er en misforståelse av ren språklig grunn, for vi tok dessverre for gitt at ordet «pølse» betegnet de helt vanlige grillpølser som serveres i hot-dog, med pommes-frites eller på pizza i Italia (jo da det er faktisk sånt!) dessuten er pølser innhentet fra Tyskland og heller ikke noe tradisjonell mat i Italia vi beklager igjen! Men, vi imøteser Deres forståelse og takker for tålmodighet og til og med for nyttig tips, så vi skal opplyse på menyen at det er grillpølse.

Og veldig hyggelig at De derimot likte vår Hawaiana og ikke minst Trentina pizza med ekte spekeskinke fra Trentino! Om sistnevnte vil vi gjerne si at vi ikke hadde store salgsforventninger, men dette er vår aller andre mest solgte pizza hittil!

Vi ønsker Dem hjertelig velkommen tilbake til å prøve flere middag- og pastaretter, pizzaer osv.❤️

Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Vi spiste kongekrabbepasta med ostekake til dessert, og dagens, som var pasta med kremet laksesaus. Alle var nydelig. Gluten- og laktoseallergi var ingen hindring, da all pasta og pizza kunne lages glutenfri og laktosefri.

1  Takk, Torborg

Hei og tusen hjertelig takk for Deres anmeldelse!
Helt fantastisk at De likte vår pastaretter
Og selvfølgelig er vi svært oppmerksom på allergier/intoleranser: vi har alltid glutenfri alternativer, vi benytter oss fortrinnsvis av laktosefri produkter, vi kan enkelt tilpasse de aller fleste retter vi har på menyen.
Vi takker igjen så mye og ønsker Dem velkommen tilbake!

Anmeldt 28. juli 2021

Restauranten hadde god atmosfære, maten smakte godt.
Vi spiste pasta.
Toalettene var rene.
Personalet var oppmerksom, høflig og vi fikk lyst til å kjøpe dessert også.
Gleder meg til neste gang jeg skal dit.
Dessverre bor vi sørpå og var turister i nord i juni.

Takk, anereidunr

Hei og tusen takk for Deres anmeldelse!
Vi gleder oss også til neste gang vi møtes❤️
Da noi siete sempre i benvenuti

Giovanni, Martina og Matteo | Ristorante Capri

Har du vært i Ristorante Capri? Del dine erfaringer!