Anmeldt 18. juli 2021

Flott plass for telt og bobil. Hyttene så ganske slitne ut, men vi prøvde dem ikke. . Vi lå i telt to netter og koste oss. Eierne var veldig trivelige. Hyggelige priser.

Litt utdatert sanitærbygg, men renholdet var ok.

Ligger i idylliske og landlige omgivelser rett i nærheten av en herlig sandstrand. Salg av ferske reker og krabber like ved.
Bra snackbar med veldig god pommesfrites.

Kommer gjerne tilbake hit.

Takk, Eirik Andreasse... B
Anmeldt 25. juli 2019 via mobile enheter

Denne campingen har en nydelig beliggenhet. Det er enkle, men bra fasiliteter. Veldig imøtekommende og hyggelig betjening. Flott strand, og gode områder rundt til å rusle seg en tur.
Absolutt verdt et besøk.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Nyheims
Anmeldt 7. oktober 2017 via mobile enheter

Vi kom med telt og bil og det var plass til oss med strøm tilogmed, og det var mennesker i en resepsjon som tok oss godt imot.

Det var mange steder hvor det hellet litt, men vi fant en spot, og våknet av kubjeller. Da vi åpnet teltet dagen derpå tittet vi rett inn i noen nydelige kuøyne, det var utrolig vakker. Landskapet som både gav strand, båthavn, jorder og husdyr likte vi godt. Er vi på disse traktene så overnatter vi gjerne igjen.

Vi overnattet her en natt i forbindelse med Stavangerbesøk en helg, og anbefaler gjerne å gjøre det samme.

Takk, dorthesKS
Anmeldt 7. juli 2017 via mobile enheter

Fin camping med nærhet til strand, turområder og attraksjoner. Hyggelig betjening, liten fin lekeplass og rene bad. Verdens beste softis i kiosken, mye historiske minner fra krigen og man kan få kjøpt ferske reker og krabber på kaien. Alt i alt en veldig Ok camping,men vær obs på vinden og plasser vogn/bil og telt med det i tanken! :)

Takk, Maria S
Anmeldt 4. juli 2017

Ølberg er en liten og svært trivelig campingplass med en helt suveren beliggenhet på Jæren/Sola med kort avstand til både Stavanger, Sandnes og de idylliske jærstrendene.

Det er egen sandstrand i tilknytning til campingen. Kiosk og restaurant like utenfor.

Svært hyggelig betjening. Ingen butikk på plassen, men nærmeste er kun tre km unna.

Det eneste jeg syns kan være bedre er vaskingen av sanitæranlegget. Det skader ikke å vaske et slikt anlegg to ganger per dag, siden det har ganske liten kapasitet i forhold til antall gjester.

Sanitæranleggene er forresten helt greie. De er gamle, men hele.

Takk, Thorgeir R