eDreams
Agoda.com
Priceline
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

En perle som anbefales å dra til.Flott område med fantastiske turmuligheter i nærheten.Fine store rom.Rent og pent.Folkene som jobber der er bare helt nydelige.God mat og fantastisk god serviceDit ønsker vi gjerne å dra tilbake.Dette var en fantastisk avslutning på ferieturen vår.Anbefales på det sterkeste å dra til Heimsjyen❤️

Takk, skjeseth
Anmeldt 22. juli 2018 via mobile enheter

Heimsjyen er en koselig plass med kjempegod mat - spesielt i buffén på søndager! Forskjellig middagsretter basert på lokale råvarer og super service. Alt til en bra pris. Anbefales på det sterkeste!!!

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, HenStr123
Anmeldt 4. mai 2018 via mobile enheter

Hjemmelaget mat med mye bruk av lokale råvarer. Kakestykket deler du opp i den størrelsen du vil! Hjemmelaget deilig bakverk! Trivelig og imøtekommende betjening. Her blir det nok mange besøk!☺☺
Janne

Dato for oppholdet: april 2018
Takk, Marianne O
Anmeldt 12. juli 2017

Kvalitet og fantastisk god mat og kjempegod service. Sted med sjel og særpreg som gjør at du føler deg hjertelig velkommen. Rent og pent. Vi hadde med hund og det var ukomplisert og perfekt tilrettelagt. Vakre omgivelser og en liten perle av et sted som vi gjerne kommer tilbake til. Et lite eventyr ikke langt fra Bodø.

Romtips: Rommene er i første etasje og lett tilgjengelige med parkering rett utenfor
Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, Nancy A
Anmeldt 10. mai 2017 via mobile enheter

Utrolig god mat, og hyggelig personell. Anbefales på det sterkeste. Utrolig fint! Restauranten har et veldig behagelig og stilig design. Rommene er helt unike og kjempe fint ordnet. Gratis wifi er det også.

Dato for oppholdet: mai 2017
1  Takk, 236maline