Gratis avbestilling frem til 19.08.22
Priceline
eDreamsUSD 127
Agoda.comUSD 134
Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Fant dette stedet på booking.com - unike hytter med koselig atmosfære, rimelige priser, veldig behagelig - et lite paradis. Hyggelig vertskap som akkurat har startet et lite restaurant i tillegg. Anbefales veldig

2  Takk, maheibert
Anmeldt 3. juli 2020 via mobile enheter

Har tidligere overnattet i de koselige hyttene, men denne gangen var det kun et kort pizzastopp. Hvem hadde trodd at man fikk deilig italiensk pizza så langt fra allfarvei?! Vi kommer garantert tilbake til dere! Hvis det er en grunn til å kjøre over Misvær så et det denne nydelige plassen.

Takk, tonen89
Anmeldt 4. juli 2016

Trivelig og fint overnattingssted med restaurant. Spesielle hytter som så ut som lavoer eller kåter. Spisekåta var innredet med åpent ildsted i midten som skapte en flott villmarks følese. Maten var utsøkt, likeså servicen.

Dato for oppholdet: juni 2016
  • Reisetype: Reiste med venner
1  Takk, BackPacker405620
Anmeldt 4. juli 2016

Etter en lang ridetur over fjellet var det fantastisk å komme frem til deilig treretters middag, bålkaffe og ferdig oppredd seng i hytte med god standard. Veldig positivt at hyttene er blitt oppgradert siden sist jeg var der. Hyggelig vertskap og god service. Og villmatksfølelse. Nydelig! Anbefales.

Dato for oppholdet: juni 2016
  • Reisetype: Reiste med venner
1  Takk, Elin H
Anmeldt 14. april 2016 via mobile enheter

Vi har vært to helger på Vestvatn i vinter, for å stå på ski. Vi er en familie på fire pluss en hund, og hadde det helt supert her. Hyttene har alt en trenger selv om de ikke er så store. Ungene kan gå rett ut av døra til en flott akebakke. Preparerte skiløyper går rett forbi, og du kan gå langs den til skitrekket i Vestvatn med slalåmskiene på. Vi var mest på langrennsturer, og løypene rundt Vestvatn er flotte. Tur opp til Gjømmervatn var en av høydepunktene, og det er supert å kunne spenne på skiene rett utenfor hytta. I kort kjøreavstand ligger det vakre skiterrenget i Beiarfjellet og ved Lurfjell, og mange andre flotte muligheter.
Begge helgene vi var der var det middag i storkåtan. Biffkveld med Lundal første helga, og syvretters med restaurant Nyt andre gang. Begge deler førsteklasses matopplevelser som ga det lille ekstra til helgeturen. Vi kommer garantert tilbake hit!

Dato for oppholdet: mars 2016
2  Takk, jektefart