eDreamsUSD 127
Agoda.comUSD 133
Orbitz.com
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Fantastiske omgivelser for familie med barn og hund. Artig hyttefelt, gode senger, minikjøkken, do og stort spisebord. Dusjer på området, jacuzzi og sauna. Et steinkast unna alpinbakken og fiskevann med ørret. Lov meg å spis middag her!

Romtips: Du bør absolutt spørre hva som er på menyen. Mannen i vertskapet er en fantastisk kokk, og her får du importert vin i glasset. Ellers står oppholdet til et supert opphold
Takk, mariholberg
Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Fant dette stedet på booking.com - unike hytter med koselig atmosfære, rimelige priser, veldig behagelig - et lite paradis. Hyggelig vertskap som akkurat har startet et lite restaurant i tillegg. Anbefales veldig

2  Takk, maheibert
Anmeldt 3. juli 2020 via mobile enheter

Har tidligere overnattet i de koselige hyttene, men denne gangen var det kun et kort pizzastopp. Hvem hadde trodd at man fikk deilig italiensk pizza så langt fra allfarvei?! Vi kommer garantert tilbake til dere! Hvis det er en grunn til å kjøre over Misvær så et det denne nydelige plassen.

Takk, tonen89
Anmeldt 4. juli 2016

Trivelig og fint overnattingssted med restaurant. Spesielle hytter som så ut som lavoer eller kåter. Spisekåta var innredet med åpent ildsted i midten som skapte en flott villmarks følese. Maten var utsøkt, likeså servicen.

Dato for oppholdet: juni 2016
  • Reisetype: Reiste med venner
1  Takk, BackPacker405620
Anmeldt 4. juli 2016

Etter en lang ridetur over fjellet var det fantastisk å komme frem til deilig treretters middag, bålkaffe og ferdig oppredd seng i hytte med god standard. Veldig positivt at hyttene er blitt oppgradert siden sist jeg var der. Hyggelig vertskap og god service. Og villmatksfølelse. Nydelig! Anbefales.

Dato for oppholdet: juni 2016
  • Reisetype: Reiste med venner