Land 4: Sightseeing sør for Phu Quoc (ikke lunsj)

Bestill på forhånd
fra
USD 45,00
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Bãi Tắm Sao på
Anmeldt 25. juni 2018 via mobile enheter

Sao beach er en fin, hvit strand med blått vann. Det er noen hyggelige spisesteder på stranden og solstoler man kan betale for å bruke (150.000 vnd). I lavsesongen er det ikke noe problem å få solsenger, men det kan bli en utfordring i høysesongen.

Dessverre er det mye søppel som ligger på stranden og i vannet. Det er kun områdene rundt solsengene som ryddes. Resten av stranden har mye søppel, så jeg vil anbefale å betale for solseng hvis man tar turen dit.

I lavsesongen (juni-august) kan Sao beach være et bedre valg enn Long Beach. Det er en del bølger på Long Beach siden av øyen på denne tiden, mens det er rolig på Sao beach. I tillegg kan det ofte være sol/skyet på Sao beach, mens det regner på Long Beach.

Dato for opplevelse: juni 2018
Takk, Vicjevicje
Anmeldt 14. mars 2018 via mobile enheter

Flott strand. Mye turister og vanskelig å få solseng. Noe søppel i vannet men mye bedre enn long beach stranda. Vi koste og veldig her!

Dato for opplevelse: mars 2018
Takk, 688stinem
Anmeldt 6. mars 2018 via mobile enheter

Veldig fin strand. Ren og fin. Rent vann. Fine restauranter langs stranda. Burde stikke innom her en tur;)

Dato for opplevelse: mars 2018
1  Takk, kimerikl
Anmeldt 11. desember 2017 via mobile enheter

Fantastisk strand. Fantastisk vann. Fantastiske omgivelser. Flott lys. En opplevelse å være her, sole seg, bade, løpe på stranden og bare nyte stedet. Drawback er mengden av søppel på deler av stranden.

Dato for opplevelse: desember 2017
1  Takk, Tartufo17
Anmeldt 23. november 2017 via mobile enheter

Fin strand, vi tilbrakte dagen på Paradiso (ekstremt dyre solsenger, dyr og ikke spesielt bra mat) hvor de rengjør stranda. Men det hjelper jo ikke når havet er fullt av søppel. Vi prøvde å svømme, men orket ikke å navigere mellom alt søppelet!
Greit å besøke, men heller ikke mer.

Dato for opplevelse: november 2017
1  Takk, Galemattis