Anmeldt 5. august 2019

Jeg og min hund bodde i en rorbu i 12 netter. Fredrik og Sonja er et fantastisk par som gjør alt de kan for sine gjester. Hjelpsomme og alltid like smilende og glade. Maten er i topp klass. Jeg kommer gjerne tilbake dit igjen :-) AnnSofie

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, annsofieevensen
Anmeldt 4. august 2019 via mobile enheter

Ypperlig service og flott plass
Her gjør de det yderste for at alle skal trives. Kjempehyggelige drivere
Masse aktiviteter for både barn og familie.
Fiskesaker til utlån og teiner under bryggen

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, r0ypetter_
Anmeldt 1. august 2019 via mobile enheter

Sommeren 2019 fikk de nytt vertskap. Overraskende god mat og trivelig folk der. Menyen består av stort sett sjømat der grillet tørrfisk er en vinner, men de byr også på blåskjell og reker.
Å sitte på brygga å nyte god mat og god drikke er en vinner.

Takk, 774oddbj_rns
Anmeldt 29. juli 2019 via mobile enheter

Storfamilie med to barn, 5 voksne og to hunder tilbrakte 3 netter i fantastiske omgivelser. Utrolig god service, nydelig mat på cafeen og fine rorbuer i vannkanten. Kjerringøy er verdens vakreste sted og vi kommer helt sikkert tilbake

Takk, 950viviannb
Anmeldt 27. juli 2019

Der veien slutter finner du Kjerringøy rorbusenter. Et ungt, genuint interessert vertskap la vel tilrette for en meget hyggelig uke. God mat til en fornuftig penge trekker opp. Bodde i leilighet over to plan. Lyst oppholdsrom, helt greie soverom i 2.etg. Gode senger. Savnet egentlig bare en liten privat uteplass. Kun en leilighet har det.
Savnet utlån av kajakk.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet