Leif Tore Lorentzen
  • Agoda.com
45.7 km fra Kjerringoy Rorbusenter
Se flere hoteller i Kjerringøy
Anmeldt 5. juli 2020

Fint sted med utsikt over havet. Stille og rolig med hyggelig betjening. God lokal mat spesielt ovnsbakt tørrfisk,smakte kjempegodt. Hvis du vil gå tur så er det fint turterreng og fiske kan du og gjøre.

Takk, Arild H
Anmeldt 4. juli 2020

Et avslappende og hyggelig opphold som anbefales. Vertskapet var smilende, hjelpsomme og service innstilt. Følte meg velkommen og ivaretatt fra første stund. Stedet hadde en ro over seg. Maten var også nydelig.

Takk, aniteli
Anmeldt 1. juli 2020

Familien på 4 og 2 hunder hadde et 3-netters opphold hos et fantastisk vertskap, med flott beliggenhet og natur. Det ble til og med en sjøfisketur med MS Bolmøy og Salten Veteranbåtlag. Maten på stedet var et kapittel for seg, ikke rart det strømmet til med gjester til småbåthavnen på stedet. gjennom helga. Anbefales! Vi håper å kunne komme tilbake en dag.

Takk, vidarhaugen2019
Anmeldt 28. juni 2020

I deilig vær ønsket vi å ta oss en helgetur ut til Kjerringøy. Vi valgte å ta en natt i Tårnvik og det angrer vi rett og slett ikke på. Sjarmerende,-serviceinnstilt, -profesjonell, -uanstrengt betjening. Vi bestilte nydelig mat som vi fikk servert utenfor egen rorbu. Det var en meny der alle finner noe man kan like og maten er hav høy kvalitet, leget fra bunnen av en profesjonell kokk. Fiskestenger kunne lånes gratis, sånn at man kunne fiske både fra kaia og fra båt som vi også fikk benytte uten ekstra kostnader. Rorbuene var rene og pene, det var deilige madrasser i sengene. Været var upåklagelig og hele opplevelsen gjorde at vi dro tilbake ett par uker senere og satt igjen med følelsen av atter en fantastisk opplevelse. Da booket vi like så godt et nytt opphold der om en uke, sånn at vi har noe å glede oss til i disse koronatider. Denne plassen er virkelig verdt et besøk,... eller flere.
Eva

Takk, evsvends
Anmeldt 4. juni 2020

Hadde et fantastisk opphold på rorbua! Utrolig god service, nydelig mat på cafeen og fine rorbuer i vannkanten. Veldig hyggelige personale som var imøtekommende. Rent og rydding. Rorbuene er enkle, men alt er rent og pent. Vi kommer definitivt tilbake! Tusen takk!

Dato for oppholdet: mai 2020
Takk, eterry110439