eDreams
Priceline
Agoda.com
Anmeldt 21. juli 2020

Kjerringøy rorbusenter er et nydelig lite sted med hyggelig atmosfære og velsmakende mat. Kort vei til fiskeopplevelser, fjelltur og strandliv. Vertskapet var imøtekommende og ga den beste service man kan forvente. Takk for en super helg

Takk, rjernb785031
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Det er nesten så man IKKE vil anbefale noen å reise hit, for dette stedet vil vi ha for oss selv!!! Ikke TV, svært hyggelig pris, nesten ikke internett, fred og ro, en atmosfære som mange kan og bør ønske seg, kjempefine rorbuer og maten, ja maten kan måle seg med de beste restauranter. Hit kommer vi mer enn gjerne tilbake!

1  Takk, LorentzenLeifTore
Anmeldt 5. juli 2020

Fint sted med utsikt over havet. Stille og rolig med hyggelig betjening. God lokal mat spesielt ovnsbakt tørrfisk,smakte kjempegodt. Hvis du vil gå tur så er det fint turterreng og fiske kan du og gjøre.

Takk, Arild H
Anmeldt 4. juli 2020

Et avslappende og hyggelig opphold som anbefales. Vertskapet var smilende, hjelpsomme og service innstilt. Følte meg velkommen og ivaretatt fra første stund. Stedet hadde en ro over seg. Maten var også nydelig.

Takk, aniteli
Anmeldt 1. juli 2020

Familien på 4 og 2 hunder hadde et 3-netters opphold hos et fantastisk vertskap, med flott beliggenhet og natur. Det ble til og med en sjøfisketur med MS Bolmøy og Salten Veteranbåtlag. Maten på stedet var et kapittel for seg, ikke rart det strømmet til med gjester til småbåthavnen på stedet. gjennom helga. Anbefales! Vi håper å kunne komme tilbake en dag.

Takk, vidarhaugen2019