Priceline
Go to your Happy Price
eDreams
EtTheSurfer
5,0 av 5 boblerAnmeldt 22. juli 2020
Romtips: Rom på brygge mellom relaks-avdelingen og restauranten.
5,0 av 5 boblerRenslighet
45.1 km fra Kjerringoy Rorbusenter
Se flere hoteller i Kjerringøy
2025 av 73 anmeldelser
Anmeldt 22. juli 2020

Dette var en fantastisk flott plass med en enda mer fantastisk betjening! Så serviceinnstilt og fleksibel - ingen grenser! Utrolig god mat og god service - vi kommer til å komme tilbake! Jeg anbefaler dette stedet på det aller sterkeste til alle!

Takk, rob0805
Anmeldt 21. juli 2020

Kjerringøy rorbusenter er et nydelig lite sted med hyggelig atmosfære og velsmakende mat. Kort vei til fiskeopplevelser, fjelltur og strandliv. Vertskapet var imøtekommende og ga den beste service man kan forvente. Takk for en super helg😀

Takk, rjernb785031
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Det er nesten så man IKKE vil anbefale noen å reise hit, for dette stedet vil vi ha for oss selv!!! Ikke TV, svært hyggelig pris, nesten ikke internett, fred og ro, en atmosfære som mange kan og bør ønske seg, kjempefine rorbuer og maten, ja maten kan måle seg med de beste restauranter. Hit kommer vi mer enn gjerne tilbake!

1  Takk, LorentzenLeifTore
Anmeldt 5. juli 2020

Fint sted med utsikt over havet. Stille og rolig med hyggelig betjening. God lokal mat spesielt ovnsbakt tørrfisk,smakte kjempegodt. Hvis du vil gå tur så er det fint turterreng og fiske kan du og gjøre.

Takk, Arild H
Anmeldt 4. juli 2020

Et avslappende og hyggelig opphold som anbefales. Vertskapet var smilende, hjelpsomme og service innstilt. Følte meg velkommen og ivaretatt fra første stund. Stedet hadde en ro over seg. Maten var også nydelig.

Takk, aniteli