eDreams
Agoda.com
FindHotelUSD 179
EtripUSD 179
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Vi har hytte her på øya og fant ut at vi skulke spise ytterst på Kjerringøy. ....og du for en god fesk og chips dem hadde. Når fisken flaker seg når du skjærer i den er den fersk. Dette blir vi å gjøre flere ganger. Maten kom fort over nydelig rorbuanlegg har det blitt.

Takk, bentejnf
Anmeldt 26. mai 2021

Flott rorbu som var ren og fin. Noe lytt til nabo rorbua, men det plaget ikke oss nevneverdig. Hyggelig vertskap som tok godt i mot oss, og fikk servert god mat i restauranten. Ingenting å utsette på oppholdet.

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, venninnetur2021
Anmeldt 24. september 2020

Ro i sjelen, TV-fri, nydelige rorbuer og fantastisk mat. Et av de bedre stedene i Nordland for å tilbringe en helg med familien, eller som oss med seminar for en pasientorganisasjon. Kjempefint møterom og service man sjelden finner. Anbefales!

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, LeifToreLorentzen
Anmeldt 9. september 2020 via mobile enheter

Vi oppdaget stedet ved en tilfeldighet , men ble veldig positivt overrasket . Et flott Rorbusenter med restaurant , svær brygge og gode rorbuer , vakker natur og fine turmuligheter i området hvis du er lei av å fiske . Vertskapet vet ikke hva godt de skal gjøre for deg . Maten perfekt .

Dato for oppholdet: august 2020
2  Takk, Trondoc
Anmeldt 2. september 2020

Hærlige små hytter som ligger på kaia. God kundeservice å en nydelig plass å puste ut å nyte nuet. Er også mulighet for å leie fiskeutstyr for å stå på kaia å fiske rett fra hytta. Tar definitivt turen tilbake igjen neste sommer!

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, Larsvikt0r