Priceline
Agoda.com
FindHotel
Etrip
Anmeldt 8. august 2021

Overnattet med båt på gjeste brygga , sammen med 3 barn. Hyggelig betjening, fornuftige priser og fine aktiviteter for barn på anlegget, kan varmt anbefales her var det virkelig fint og koselig for alle i familien.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, 454jonv
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Helgetur til Kjerringøy
Vi hadde et flott opphold her. Nydelig mat, og en veldig hyggelig og servicevennlig betjening. Det er fine omgivelser med gode fiskemuligheter. Vi kom hit med bobil og det var ingen problem å parkere den på parkeringsplassen.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, ellent173
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Vi har hytte her på øya og fant ut at vi skulke spise ytterst på Kjerringøy. ....og du for en god fesk og chips dem hadde. Når fisken flaker seg når du skjærer i den er den fersk. Dette blir vi å gjøre flere ganger. Maten kom fort over nydelig rorbuanlegg har det blitt.

Takk, bentejnf
Anmeldt 26. mai 2021

Flott rorbu som var ren og fin. Noe lytt til nabo rorbua, men det plaget ikke oss nevneverdig. Hyggelig vertskap som tok godt i mot oss, og fikk servert god mat i restauranten. Ingenting å utsette på oppholdet.

Dato for oppholdet: mai 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, venninnetur2021
Anmeldt 24. september 2020

Ro i sjelen, TV-fri, nydelige rorbuer og fantastisk mat. Et av de bedre stedene i Nordland for å tilbringe en helg med familien, eller som oss med seminar for en pasientorganisasjon. Kjempefint møterom og service man sjelden finner. Anbefales!

Dato for oppholdet: september 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet