Travelocity
Orbitz.com
Priceline
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Bodde to netter i sjøhus/rorbu (altså en stor leilighet/hus beregnet på ca 6 personer). Flott hus med personlig preg/pynt og høy komfort. Kveldssol og midnattssol på den private terrassen. God middag på hotellets uteservering der den nordnorske sommeren viste seg fra den aller beste siden :)

Takk, 547jany
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk hotell. Fine og reine rom. Nydelig utsikt. Nydelig mat. Hyggelig betjening. Beste hotellet eg har budd på i Norge. Anbefales på det sterkeste. Trenger ikkje bil, me tok bussen frå Bodø og det funka heilt supert.

Takk, Coastal464931
Anmeldt 7. august 2019

Vi kom med båt til Kjerringøy mandag kveld. Litt mye bølger så vi var ikke framme før 21.30. Da vi spurte om serving av mat, vi beskjed om at kjøkkenet stengte kl. 21.00, men kokken var ikke gått hjem. Derfor kunne de tilby oss nydelig fiskesuppe, til og med glutenfri. Restauranten har en fantastisk utsikt mot Lofotveggen og havna. Etter mat spurte vi om rom. Det var helt fullt, men de hadde ei rorbu igjen som vi fikk nøkkel til for å se, før vi bestemte oss. Rorbua/bryggehuset var flott med balkong i andre etasje og veranda i første, med utsikt over Vestfjorden og Lofoten. Meget god service fra alle ansatte. De var blide veldig på tilbudssiden.

Romtips: Alle rom har flott utsikt
Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Bård F
CamillaKjerringoy, Daglig leder på Kjerringøy Bryggehotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. august 2019

Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding fra dere, det setter vi veldig stor pris på :)

Hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 9. juli 2019 via mobile enheter

Vi fikk oppleve Kjerringøy og bryggehotellet på det mest fantastiske med kjempevær.
Flott rom, flott hotell og trivelig betjening. Vi spiste et utsøkt måltid. Og en fantastisk aften.
Dette er et sted og et hotell vi trygt kan anbefale.

Dato for oppholdet: juli 2019
1  Takk, 570arvel
Anmeldt 8. september 2018 via mobile enheter

Første gang på denne utrolige øya. Var her på helgetur på diabetes seminar, barn & familiesamling. Koselig, rolig stemning på anlegget. Fine rom og hyggelig betjening. Kommer gjerne tilbake hit til vakkre Kjerringøy.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, liinda1